Bombette Packe

Ziet er idd niet heel erg groots uit en ook ontzettend laat deze video. De laatste ziet er opzich wel grappig uit. Ben benieuwd hoe ze in de straat presteren. Maar op video lijkt het effect en de burst redelijk mager

Die laatste vind ik tof, de 2e bar slecht en 1e matig. Leuk voor erbij maar hoef je niet bulk in te slaan

Ziet eruit als een 20 grams boeketje. Zoals zoveel van Cafferata: het lijkt wel alsof er maar de helft van het beloofde kruitgewicht in zit.

Op basis van de reacties had ik toch een veel slechter filmpje verwacht. Helemaal niet slecht als ik het zo bekijk. Dit lijkt ook van een grotere afstand te zijn gefilmd dan de andere nieuwe single shots die ik heb gezien.

Op basis van de reacties had ik toch een veel slechter filmpje verwacht. Helemaal niet slecht als ik het zo bekijk. Dit lijkt ook van een grotere afstand te zijn gefilmd dan de andere nieuwe single shots die ik heb gezien.

Bij nader inzien zijn ze idd zo slecht nog niet, mits ze natuurlijk in de straat ook zo presteren.
Bij bijvoorbeeld de Mortar Kings moet je niet vergeten dat het gewoon samples zijn. Dit oogt al meer als productie idd.

We gaan het meemaken.

Ik zie op film gewoon een prima product. Boekket is juist misschien te groot als je ziet van welke afstand er is gefilmd.

Ik zal er sowieso geen spijt van krijgen, in de freak bij Holten voor omgerekend €1,40 per stuk 11doosjes aangeschaft!

Verdacht stil omtrent deze F3 sinlgeshots... Ik ga ze toch wel proberen. 40 gram, hopelijk enigszins te vergelijken met de Mortar Kings, kan niet echt fout gaan voor die paar euro toch?

Verdacht stil omtrent deze F3 sinlgeshots... Ik ga ze toch wel proberen. 40 gram, hopelijk enigszins te vergelijken met de Mortar Kings, kan niet echt fout gaan voor die paar euro toch?

Heb hier ook 5 setjes van, maar heb meer vertrouwen in de Mortar kings eerlijk gezegd. Gezien dat de showtime lijn is. Maar we gaan het meemaken:)

Heb hier ook 5 setjes van, maar heb meer vertrouwen in de Mortar kings eerlijk gezegd. Gezien dat de showtime lijn is. Maar we gaan het meemaken:)

Van de bombette packe is de chrysantium singleshot echt geweldig. Voor de prijs, €1,60 per stuk nooit een miskoop.

Heb laatst ook maar een doosje besteld onder het mom 'nu of nooit' en 'voor de heb.' Heb bij deze op een of andere manier wel het minste vertrouwen van alle F3 singleshots. Misschien voelt het een beetje als een B-merk aan + het blijft Cafferata, ik weet het niet. We gaan het meemaken. :D

Back
Bovenaan