Bombashop stopt met verzenden naar NL

Lekker opkrassen met die sites. Het grootste gedeelte van de mensen die daar bestelen hebben de ballen verstand van wat ze in hun handen hebben. Allemaal kindertjes die graag willen knallen en dus daar bestellen...... Laat ze maar streng controleren.

En België dan? Daar geldt toch precies hetzelfde? Daar komen ook zat kindertjes die graag wat te knallen willen hebben. Hoe later in het jaar je gaat, hoe meer kans je maakt om gezinnen met jonge kinderen tegen te komen die wat beter vuurwerk willen hebben.

@Dinkydau: Zena @België licht daarom ook netjes in aan ouderen met jonge kinderen, als hen dat opvalt, welke producten enigzins te hard zouden knallen en niet als "rotjes" zou moeten worden beschouwd. Dus niet alleen naar België voor beter vuurwerk, maar ook voor beter advies. Die lokale kassier van de Boerenbond weet er toch niets van, haha :)

Verder voorzag ik al ruim van te voren dat deze gezegde toch echt opgaat voor het onderwerp van deze thread;
Een ervaring rijker, maar een illusie armer. Sluiten die site!

En België dan? Daar geldt toch precies hetzelfde? Daar komen ook zat kindertjes die graag wat te knallen willen hebben. Hoe later in het jaar je gaat, hoe meer kans je maakt om gezinnen met jonge kinderen tegen te komen die wat beter vuurwerk willen hebben.

Maar dat is echt een wereld van verschil. Daar zijn de ouders hoe dan ook betrokken bij het kopen van vuurwerk. Ook kan je in Belgie knalvuurwerk kopen dat niet zo zwaar is als Delova Rana en dat soort knalspul. Daar zit toch echt een heeeeeel groot verschil tussen.:wink:

Er zijn ook genoeg mensen die stiekem naar België gaan zonder ouders, en op dezelfde manier kun je ook stiekem vuurwerk via internet bestellen. Wat die delova ranas betreft vind ik dat je gelijk hebt, inderdaad niet goed dat iedereen die zomaar kan kopen, maar aan de andere kant, als je zo ver wil gaan om via internet te bestellen ken je ook vast wel iemand die je in Nederland aan zulk spul kan helpen. Ik denk dat er in België veel meer mensen komen die er de ballen verstand van hebben dan er vuurwerk uit het buitenland laten opsturen. Volgens mij valt het best wel mee hoeveel mensen er delova ranas bestellen zonder te beseffen wat ze kopen. Nu nog wel in ieder geval... Hoe meer de media blijven roepen dat je in Polen veel vetter vuurwerk kunt bestellen dan in Nederland, hoe meer idioten daaraan gaan meedoen. Die internetwinkels zijn er al jaren en nooit was er een probleem, en nu ineens wel.

begrijp mij niet verkeerd maar worden nu alleen mijn posts aangepast en of verwijderd ,of mogen we het fijn weer hebben over sites zoals bombashop of andere illegale zaken terwijl er de indruk word gegeven door veel mods dat we dat niet meer zouden doen.ik ben dat trouwens niet van plan maar irriteer mij dat er hier niet een lijn getrokken word

Jongens het gaat om een nieuwsbericht uit 2011.
We leven nu in augustus 2012.

De genen die toch willen bestellen via dergelijke sites, moeten het zelf maar weten.....

@Dinkydau: Zena @België licht daarom ook netjes in aan ouderen met jonge kinderen, als hen dat opvalt, welke producten enigzins te hard zouden knallen en niet als "rotjes" zou moeten worden beschouwd. Dus niet alleen naar België voor beter vuurwerk, maar ook voor beter advies. Die lokale kassier van de Boerenbond weet er toch niets van, haha :)

Verder voorzag ik al ruim van te voren dat deze gezegde toch echt opgaat voor het onderwerp van deze thread;
Een ervaring rijker, maar een illusie armer. Sluiten die site!

Hahaha en toch ben ik 7 jaar die lokale vuurwerkkassier van de Boerenbond geweest...

Back
Bovenaan