Bombardos

Hmmm nu toch ook wel twijfel. Maarja afwachten hoe ze presteren met oud jaar en dan voor volgend jaar op de lijst zit er ook niet echt in....

Ik vind ze toch echt nog wel gaaf hoor. Zeker het proberen waard. Heb in ieder geval 2 pakjes besteld.

Vind vooral nummer 2 prachtig met die kleuren, maar het lijkt inderdaad of de spreiding veel minder is,

Desalniettemin haal ik nog een paar pakjes

Snap die negativiteit niet zo. De tail is er inderdaad niet nee, maar qua burst en effect vind ik er weinig mis mee.

Reken maar dat het qua burst wel goed zit,is idem met de kleine Bright Color rockets,klein boeket,maar burst is hard.

Heb er 2 pakjes van, vindt het wel jammer dat de tail er niet meer is maar an sich geen slechte dingen. Echter als je vergelijkt met wat Funke beloofd neer te zetten vind ik de prijs-kwaliteit niet top.

Vanaf film is het altijd moeilijk in te schatten... Zie het topic over de Zena Shell kit wat achteraf gewoon goed was. Ik ben nog steeds op zoek naar een karton. Anders worden het een paar pakjes.

Ik ben echter wel benieuwd of Richard een verklaring heeft voor het verschil? Waren het samples? Is de uitwerking anders geworden dan gedacht of?

Hebben ze Marcel alleen als kwaliteit controleur voor evolution? Ze kunnen hem beter ook van de st8ment line erbij laten doen.
Flink verschil met 1e filmpje, wat pkd19 zegt zullen wel prachtig zijn en daar gaan we ook gewoon van genieten.
Heb er tenslotte 27 dus gaat vast goed komen. Die dikke tail denken we er wel bij

Gelukkig maar 1 setje besteld. Vind deze idd stukke magerder

Het geluk aan jou zijde, heb hier een karton van gekocht a 9 pakjes x €15,- :bonk: Wordt nou niet echt bepaald vrolijk van het filmpje, maar ja... nu kan het er alleen maar beter op worden :) Afwachten maar...

Vind ze toch echt wel leuk. En ze waren net uit de container dus kunnen nog even drogen. We gaan t zien de 31e.

Heb er 3 pakjes besteld bij de plaatselijke statement dealer. Deze ga ik dan mooi op fietsje ophalen en onderweg testen we er natuurlijk een paar. Vorig jaar ook gedaan met de zena shell kit. Verder heb ik niks te zoeken bij weco of zena, uhhhh ik lieg luypaers single shots zijn besteld.

Vind het echt wel mooie single shots hoor. Komen erg goed over op film en ben dan ook zeker benieuwd naar films vanuit de straat.

Ik vind ze fijn hoor. Dat de 2e wat kleiner is qua effect is totaal niet storend als er zulke mooie kleuren inzitten. 1 pak is al besteld, wellicht neem ik er los nog een mee. Ben zeer benieuwd!

Back
Bovenaan