vuurwerkboy023
VWC lid
Is het op een demo geschoten?
Zou graag even een "live" momentje willen kijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het op een demo geschoten?
ThanksJa die zijn wel geschoten tijdens Fireval, nummer weet ik zo niet uit mijn hoofd
Thanks
Even terug gekeken en zou dan nummer 18,19 en 20 moeten zijn.
Vind het niet echt groot/mooi uitpakken, de tail ziet er ook niet uit zoals verwacht
Maja neem voor de zekerheid wat pakjes mee![]()
Laten jullie nog wel wat over voor de 'normale' GBV dealers? Gezien geen van de freakwinkels waar ik kom St8ment verkoopt.. Bij voorbaat dank.![]()
Laten jullie nog wel wat over voor de 'normale' GBV dealers? Gezien geen van de freakwinkels waar ik kom St8ment verkoopt.. Bij voorbaat dank.![]()
Zag dat Orthen nu ook St8ment online heeft staan. Weet niet of dat een beetje op de route ligt
Zag het eerder vanmiddag ook al inderdaad. Was alleen niet van plan naar Orthen te gaan dit jaar. Zul je net zien dat ze ineens buiten Evo, nog een ander interessant merk verkopen... Maar bedankt voor het meedenken Sjefke!![]()
Zag dat Orthen nu ook St8ment online heeft staan. Weet niet of dat een beetje op de route ligt
Klopt maar de 'freakprijs' is hetzelfde als de normale prijs. Dit setje is sowieso €14,95
Dan zou je eventueel bij Almere Haven St8ment kunnen scoren, die heeft momenteel leuke actie