Bomba

Zover ik het weet klopt het wel wat hij zegt :bye:

ik begrijp dus dat dit voor de nederlandse markt is ziet er ruig uit maar mijn idee is toch dat het wel een teleurstelling zal worden, aangezien hier niks harder mag knallen dan een muizenscheet.:wink::wink: ik hoop trouwens dat het niet zal tegenvallen:bye::bye:

ik begrijp dus dat dit voor de nederlandse markt is ziet er ruig uit maar mijn idee is toch dat het wel een teleurstelling zal worden, aangezien hier niks harder mag knallen dan een muizenscheet.:wink::wink: ik hoop trouwens dat het niet zal tegenvallen:bye::bye:

Er is tegen woordig een maas in de wet zo te horen waardoor er wat meer kruit in mag dus ja zien wel zal allicht ietsje harder knallen maar niet veel harder.

v500_ac527afd7e77a9d41a3eddef2b5ad9fa_27536655.jpg

Deze foto heb ik gemaakt bij Isandra.
Geliefde bij gebruik eerst toestemming vragen

Maas in de wet?
Er mag 2.5 gram in een losse knaller.
Ze zullen harder knallen dan de bekende kanonslagen waar 0.4 a 0.5 gram in zit en in de grotere versies 0.8 gram.

Maas in de wet?
Er mag 2.5 gram in een losse knaller.
Ze zullen harder knallen dan de bekende kanonslagen waar 0.4 a 0.5 gram in zit en in de grotere versies 0.8 gram.

ik denk ook dat de reden dat hier geen harder knalvuurwerk is te krijgen niet omdat het niet mag maar gewoon omdat de winkelier bang is voor gezeik en het daarom maar niet verkoopt.:bye:

De winkelier niet, maar de importeur.
Ik denk dat 80% van de winkeliers niet eens weten wat ze verkopen.

De winkelier niet, maar de importeur.
Ik denk dat 80% van de winkeliers niet eens weten wat ze verkopen.

ik heb trouwens even gegooled maar er zijn maar een handvol zaken die ze verkopen ik zou er 20 min voor rijden maar goed het kriebelt wel :bye::bye:

Ik haal morgen toch een pakje om te testen, tezamen met de Black Spanish Cracker, gewone Shising en Black Smith Thunders (duurdere van Hardix), ook nog wel wat grondbloem met knal om mee te vergelijken :wink: Kan 't toch niet laten te testen, moet me qua single shots ook gruwelijk inhouden haha

Vergelijkings filmpje tussen de GBV Twister knal en de Pyrostar Bomba!
Ik denk dat de Bomba een goede tijd tegoed gaat nu de Twister knal
volgend jaar niet meer verkocht mag worden. De knal is bijna het zelfde.
Voor Nederlandse begrippen dus erg goed!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Noorderlingen hoeven niet naar die Videotheek in Beijum, Groningen, te gaan voor Bomba's! Lui keken me schaapachtig aan 'pyrostar? nooit van gehoord', terwijl het dus wel op hun site stond allemaal, en de baas vertelde me dat hij juist van Pyrostar afstapte en overging naar Zena :frusty: Probeerde 'm nog om te turnen, maar zonder soelaas :sad:

Op het filmpje vind ik de Bomba een iets zwaardere knal hebben dan de twister met knal! Een erg fijne knaller dus.

Dit jaar is het kwa knal in Nederland toch nog wel goed, ik had vandaag rotjes die knalde als vanouds en dan blijkt deze goed te zijn en de black spanish cracker ook.

idd een mooi knal voor in nederland.
hellaas erg is me toch een beetje aan de naam la bomba.
dan verwacht je toch wat van wooww, daarnaast wel een slimme verkoop truuk.

Het is gelukkig niet weer zon rotje die net iets hardee knalt als een nomrale, maar wel best harde knal en zware knal. Dus dit vind ik een goede knaller voor nl.

Back
Bovenaan