Bolle-040: Vuurwerkfilmpjes Topic !

Mooie film weer Bolle-040, wat een tempo heeft de Mixed Box zeg. Altijd leuk om topics zoals deze te volgen. Ik vind de films met de grondcamera echt te gek, heel leuk om een product vanuit een ander perspectief te zien. Ben benieuwd wat voor pracht films je nog meer voor ons in petto hebt.

Mooie film weer Bolle-040, wat een tempo heeft de Mixed Box zeg. Altijd leuk om topics zoals deze te volgen. Ik vind de films met de grondcamera echt te gek, heel leuk om een product vanuit een ander perspectief te zien. Ben benieuwd wat voor pracht films je nog meer voor ons in petto hebt.

Bedankt voor je reactie, is altijd fijn om te lezen dat men je filmpjes kan waarderen :)
Grondcamera vinden wij zelf ook zeer tof, vandaar dit jaar ook weer 80% van de cakeboxen een camera op de grond geplaatst. Denk nog 90% van de filmpjes van deze jaarwisseling moeten nog online dus kan je het volgende zwz nog allemaal verwachten ;)

Wat een mooie collectie heb jij gehad zeg. Heb erg veel toppers voorbij zien komen. Ik heb de collectiefilm al eerder gezien op youtube, maar heb er nu weer van genoten. Begint weer lekker te kriebelen zo. Ga zo door!

Back
Bovenaan