bolle-040 VWC lid 26 mrt 2016 #203 Bedankt voor de leuke reacties Weer een update, met een intro voor de filmpjes van een paar jaar terug Intro vuurwerk filmpjes 2011 - 2012
Bedankt voor de leuke reacties Weer een update, met een intro voor de filmpjes van een paar jaar terug Intro vuurwerk filmpjes 2011 - 2012
LVT VWC lid 5 jul 2016 #215 Haha lekker hoor flink stoken bij die eerste training!! Kunnen we daar geen jaarlijkse stookdag houden??
Haha lekker hoor flink stoken bij die eerste training!! Kunnen we daar geen jaarlijkse stookdag houden??
U UltrasPyroNL VWC lid 10 jul 2016 #217 Ey bolle gij ook hier! Volgend seizoen weer mooie filmpjes van pyro bij psv? Altijd geweldig die beelden van jou. Ik kan er echt van genieten, dus complimenten daarvoor. Naast de filmpjes van PSV, geniet ik natuurlijk ook altijd van je vuurwerkkanaal man. Doe je overigens aan fanmail?
Ey bolle gij ook hier! Volgend seizoen weer mooie filmpjes van pyro bij psv? Altijd geweldig die beelden van jou. Ik kan er echt van genieten, dus complimenten daarvoor. Naast de filmpjes van PSV, geniet ik natuurlijk ook altijd van je vuurwerkkanaal man. Doe je overigens aan fanmail?
bolle-040 VWC lid 17 jul 2016 #218 Allicht, al 6 jaar lid en paar jaar zonder lid te zijn . Thnx voor het compliment we gaan er zeker mee door!. Fanmail nooit over nagedacht, maar altijd leuk om te krijgen.
Allicht, al 6 jaar lid en paar jaar zonder lid te zijn . Thnx voor het compliment we gaan er zeker mee door!. Fanmail nooit over nagedacht, maar altijd leuk om te krijgen.