Bolle-040 movie topic 2012-2013 ( EHV STOOKMEETING & NIEUWJAAR )

Uhm daar vraag je me wat, weet het eigenlijk niet meer :P Wat ik wel weet is dat de omstanders hem weer geweldig vonden haha. Maar als ik ook op filpmje af ga is ie wel is beter geweest. Effect staat er helaas ook niet helemaal op.

Vanaf 15 sec heb je er 3 tegelijk en daar vind ik ze allemaal weer goed gaan. (stuk uit ons project)

Edit: Wat me trouwens wel nog iets van bijstaat is dat ik de chrysanthemum een beetje gierig vond over komen. Bij filmpje waar je over hebt. Ik heb wel eens vollere chrysanthemum gezien

bolle - erg mooie en leuke filmpjes, herken de locatie niet echt, barrier?

stookmeeting - klinkt als iets waar ik over een kleine 11,5 maand bij wil zijn ;)
Geldrop - Eindhoven is goed te overbruggen ;P

Hoe heb ik dit kunnen missen :S
(in ieder geval doordat ik nog maar zelden op AVP kom en afgelopen jaar zoiezo redelijk weinig op de fora ben geweest ;))

Komend jaar ga ik hier zeker met een maatje bij zijn! Ik zet het vast in de agenda ;)

Haha mooi, heb nog een hoop film materiaal wat nog online moet dus kan je je voorlopig daar nog mee vermaken ;)

Nice:) had een crappy camera dit jaar, niet de moeite vh uploaden waard.

Ga je toevallig ook naar fallas? ;)

Knal cakes 5 : 4x Dynasty Silver Salute : EHV STOOKMEETING : Oud & Nieuw 2012-2013

Dynasty Sniper, Pot buurt assortiment & proline whistling cake Oud & Nieuw 2012-2013

De zomervakantie is weer bijna voorbij en dat betekend voor mij dat het vuurwerkseizoen weer gaat beginnen. Ik heb nog een hoop nieuwe filmpjes van oudjaarsdag 2012 en nieuwjaar 2013 die in de loop der tijd online komen.

Hieronder een compilatie van oudjaarsdag deel 1

De zomervakantie is weer bijna voorbij en dat betekend voor mij dat het vuurwerkseizoen weer gaat beginnen. Ik heb nog een hoop nieuwe filmpjes van oudjaarsdag 2012 en nieuwjaar 2013 die in de loop der tijd online komen.

Hieronder een compilatie van oudjaarsdag deel 1

Nice :) dit jaar sluiten we maar eens bij de stookmeeting aan denk ik ;)

Hearts of China: Zeer leuk product, had er eerst niet veel van verwacht maar komt toch aardig wat geweld van af :)

Matten&rollen 8 : B506 HEARTS OF CHINA : EHV STOOKMEETING : Oud & Nieuw 2012-2013

Ik heb deze vakantie 2 spaanse vuurwerkshows gefimld. Beidde waren weer een mooie ervaring.

Fireworks show: Hondon de las nieves walking fireworks 2013:
Een geweldige avond die ik nooit zal vergeten. Mensen lopen in optocht met vuurwerk. het was een leuke maar hele aparte ervaring.

Vuurwerk: Spanje Elche Nit de l'alba 2013. In deze video zal je het vuurwerk dat wordt afgeschoten door het publiek en de professionele vuurwerkshow vinden. Het professionele vuurwerk is het laatste gedeelte van de video

Laatst bewerkt door een moderator:
PSV 100 jaar, hiervoor is een klein potten project gemaakt. bestond uit 2x heavy 5, 2x wenus (jorge), 1x temple of stone(wolff) Chrackling Chry(original)

Filmpje van afstand

Laatst bewerkt door een moderator:
Een langzame 30.000 rol.

Original 30000 rol : Matten&rollen 8 : EHV STOOKMEETING : Oud & Nieuw 2012-2013 Vuurwerk

Opgerolde 5000 rol.

Original 5000 rol opgerold : Matten&rollen 10 : EHV STOOKMEETING : Oud & Nieuw 2012-2013 Vuurwerk

Ik heb deze vakantie 2 spaanse vuurwerkshows gefimld. Beidde waren weer een mooie ervaring.

Fireworks show: Hondon de las nieves walking fireworks 2013:
Een geweldige avond die ik nooit zal vergeten. Mensen lopen in optocht met vuurwerk. het was een leuke maar hele aparte ervaring.

Vuurwerk: Spanje Elche Nit de l'alba 2013. In deze video zal je het vuurwerk dat wordt afgeschoten door het publiek en de professionele vuurwerkshow vinden. Het professionele vuurwerk is het laatste gedeelte van de video

als je nog meer zoekt kijk op deze post ben er zelf bij geweest vlak bij de toren waar vorig jaar mis ging samen met jeffreak
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32415-Shows-spanje-10-tm-16-8-2013

btw bedankt voor je films

Thor betelgeuze, in dit filmpje een aantal van deze serie achter elkaar. D

Volgorde:
Betelgeuze C
Betelgeuze B
Betelgeuze E
Betelgeuze J
Betelgeuze F
Betelgeuze I + een andere cake

als je nog meer zoekt kijk op deze post ben er zelf bij geweest vlak bij de toren waar vorig jaar mis ging samen met jeffreak
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32415-Shows-spanje-10-tm-16-8-2013

btw bedankt voor je films

He bedankt voor de tip, echter had ik jullie topic vorig jaar algezien :), was er namelijk toen ook weer bij tijdens deze feestelijke viering. We hadden die avond toen al zoiets van dat er iets niet klopte. Eenmaal terug in nederland via de media en jullie topic er achter gekomen dat er iets fout ging.

Verder daar wel al weer 2x keer genoten, van de show en van de mensen om mij heen die aan het stoken zijn daar ter plekke :)

Vanaf 17:00 zie je idd dat er een hoop te gelijk afgaat wat niet bedoeld was.

Had voor de prijs van 30€ er iets meer van verwacht. De effecten kwamen niet goed uit hun schulp. Dit zal waarschijnlijk groten deels ook door de wind komen.

Back
Bovenaan