Bolle-040 movie topic 2012-2013 ( EHV STOOKMEETING & NIEUWJAAR )

bolle-040

VWC lid
00:00 project 12 min HD

Voor de mensen die graag compilaties kijken, hier een 22 minuten duren compilatie van de EHV stookmeeting.

Laatst bewerkt:
Ons 00:00 project:

Na 2/3 dagen knopen hadden we eindelijk ons project af. We waren er helemaal klaar voor. Tot dat het op de dag zelf 's avonds ging regenen en de twijfels kwamen of we het wel wilde afsteken i.v.m. de regen die eventueel lontjes nat kon maken. Uit eindelijk om half 1 de beslissing genomen om het toch buiten te stallen en het te proberen. 80% van het project ging goed alleen de laatste dozen met potten gingen fout en waren de lonten nat, hierdoor de finale stuk voor stuk moeten afsteken :(. We hebben verder echt genoten van het project en volgend jaar zorgen we dat we aluminium folie hebben voor als het gaat regenen.

Wij kijken i.i.g. al uit naar het volgende 00:00 project.

IMG_2695.jpg

Dit waren de dozen met potten voor de show, hier mist alleen 4x alligator en 1x kaapstadt als opening.

Ik denk dat je overdag bedoeld ofniet ?, Zo ja het is inderdaad een zeer ideale plek om goed te kunnen stoken. 2x zijn er mensen langs geweest om te vragen of we wel de zooi willen opruimen dit hebben we dan ook netjes gedaan. Verder nergens klachten over gehad, trouwens alleen over het vele vuurwerk wat er af ging :D Ohja en 1 keer is de politie langs geweest of we wilde uit kijken voor de hoogspanning kabels 50 meter verder op.

Knal cakes 3 : Marijn Hoogmoed: EHV STOOKMEETING

Wolff Dynasty collection Sniper & buurt assortiment 1x pot:

Helaas staat de finale er niet helemaal goed op omdat 1 schot van buur assortiment 3 meter boven de grond klapte

Pijlen 1 : 3x Brullende Schwiegermutter : EHV STOOKMEETING

Matten&rollen 4 : Nitraatmat The Chain 500 : EHV STOOKMEETING

Knal cakes 4 : Royal Screaming salute: EHV STOOKMEETING

Matten&rollen 5 : Blacksalut + 5.000 opgerold : EHV STOOKMEETING

2x Betelgeuze: Dit was echt een top serie, volgend jaar zeker weer in de collectie :) verder alleen door de wind soms wat kleine effecten maar dat neem ik voor lief.

6x Cruise rockets EHV Stookmeeting

2x Original Z39 Golden dream & Hollywood, Blijven klassieke mooie potten, vooral de heldere palm effecten vind ik zeer mooi.

3x Cobra 6 tegelijk

Back
Bovenaan