boerenbond

zie al dingen op die site staan
dan weet ik genoeg, heb er zat van gehad. blizzardball vond ik enkele jaren toppijlen gezien de prijs. toffe lola zijn ook leuk alleen relatief duur. en ik zal nog wel meer gehad hebben waar ik nu even niet op kan komen

Jetztgehtslos zei:
zie al dingen op die site staan
dan weet ik genoeg, heb er zat van gehad. blizzardball vond ik enkele jaren toppijlen gezien de prijs. toffe lola zijn ook leuk alleen relatief duur. en ik zal nog wel meer gehad hebben waar ik nu even niet op kan komen

heb je mischien de premiere pijlen gehad??? :rolleyes:

siebrand zei:

Heb er goede reacties over gehoord van sommigen, maar zelf heb ik er geen ervaring mee. Wordt hier helaas niet verkocht.
Ik zie alleen wel op de site staan dat het totaal vernieuwde inhoud is dus je zou ze moeten testen.... :bye:

Mijn verkooppunt is er (helaas) mee gestopt, Welkoop/Boerenbond is hetzelfde met de volgende collecties:

- Royal Class
- New Spirit
- Next Generation

Filmpjes en dergelijke zijn zoals eerder gezegd op www.lesli.nl te vinden, de rotjes (RWB Crackers) die ze daar verkopen kocht ik altijd, aangezien ze het hardste knallen van allemaal (naar mijn inziens) :bye:

Verder zijn de prijzen erg aantrekkelijk, helaas moet ik nu te ver rijden om een filiaal te vinden dus dat houdt helaas op.

bij mij in arnhem verkopen ze ALLEEN maar pro-line spul.
ik haal er elk jaar voor goede prijzen vergeleken met andere winkels bij mij in de buurt :wink:

siebrand zei:

Heb nog nooit zulke slechte pijlen gehad als de premiere pijlen,
Staan beschreven als de beste pijlen en gaan met geweldige kracht omhoog maar de uitwerkingen zijn echt bagger. Boeketjes waar je bijna een vergrootglas bij moet gebruiken om ze een beetje zichtbaar te krijgen

mijn ervaringen met Next Generation

mijn ervaringen met Next Generation

Ik wil jullie graag wat potten en pijlen opnoemen van de next generation die ik aanraad en die ik ten zeerste afraad.

Aanraders: (zijn er overigens best veel maja)

Thunder Trio (29.50) Moet je van houden, vind hem prachtig, maar prijzig.
Thriller (19.95) Prachtig maar was 2004-2005 nog niet los te koop.
Giant Surprise (31.50) mooi maar te duur om te kopen dus ik zorg dat ik hem
er als gratis vuurwerk bij krijg dat is boven de €120,-
Flower Power (3.95) Is leuk als je weinig geld meer over hebt
Ratelband 720 (5.90) Leuk voor erbij, duurt net niet te lang.
Happy Jack (2.75) Leuk voor erbij maar heel erg prijzig voor de kwaliteit en duur.
Crash (4.50) Leuke grondbloemen met crackling maar wel vrij duur
Mystery Mines (7.95) Mooie pot voor die prijs.
Twist 'n Shout (14.95) Leuk als je de buurt eens flink op stelten wilt zetten.
Knock Out (2.95) voorgemonteerde mortiertjes: leuk voor overdag en snags.
Freaky Flyers (3.95) Leuk om er overdag of snachts bij te hebben.

Afraders:

S-type (24.95) Zeer slecht pakket.
Holllywood Nights (39.00) Slechte set met 14 pijlen.

Dit is allemaal te koop bij de boeren bond.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

groeten :bye:

is er al meer bekend over de collectie voor 2008/2009?
ben erg benieuwd.
en of ze (al) bezig zijn met nieuwe producten, en of ze die al hebben en welke:D.

Danke!:p

Back
Bovenaan