Boefje [Uitloop 2016]

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het zijn veel schoten, leuk gemengde boeketten, heldere kleuren en redelijke knallen voor weinig geld :) Geen regelrechte topper, maar wel een cake die voor de gemiddelde consument prima aan te raden is.

Lekker langdurig blok, genoeg variatie en goede knallen. Dit jaar voor het eerst in mijn collectie. Dat was zeker niet de laatste keer.

Ik had hem ook en vondt hem erg mooi, vooral de felle kleuren die van deze cake afkwamen.

Ik had deze afgelopen jaar en ik weet zeker dat hij er dit jaar ook bij zal zitten.
Deze cake gaat maar door. Hij heeft ook lekker wat variatie. De burst is niet knetterhard, maar ik ben voornamelijk van de kleurtjes en effecten. Ik moet zeggen dat ik hem in het echt er beter vond uitzien dan op het filmpje. (dat is wel eens anders)

Groet,

Mark

Dit boefje had ik wederom in mijn selectie zitten. Nog steeds mooi, maar aangezien ik inmiddels wat beter weet wat te kopen, is deze cake wat naar de middenmoot afgezakt. Het sterke punt van deze cake is de lange tijdsduur, en ook wel zijn mooie heldere kleuren. De burst en het tempo zijn niet meer dan gemiddeld.

het is dan wel een oudje en ik heb geen idee of die nog verkocht wordt maar ik ben inmiddels bij de oude doos aangekomen om up te loaden. Bij deze een straat video van boefje altijd leuk om oudere cakes te zien en hoe de tijd toch is verandert.

Back
Bovenaan