Bodegraven: Mannen met 57 kilo illegaal vuurwerk betrapt.

densta

VWC lid
BODEGRAVEN - Drie mannen zijn dinsdag in Bodegraven opgepakt, omdat ze illegaal vuurwerk bij zich hadden. Het gaat om verdachten tussen de 25 en 35 jaar uit Alphen aan den Rijn, Zevenbergen en Roosendaal.
De mannen waren dinsdagavond op een parkeerplaats aan de Goudseweg bezig met dozen zwaar vuurwerk. Ze pakten de dozen uit een auto over naar een andere wagen.

1bp8.jpg

Na een tip vertrokken agenten naar de parkeerplaats en vonden ze in de kofferbak vier dozen met mortieren.
In een kelderbox van de Alphenaar trof de politie nog drie dozen aan. In totaal ging het om 57 kilo aan illegale knallers. Alles is in beslag genomen en wordt zo snel mogelijk vernietigd.

Bron:http://www.omroepwest.nl/nieuws/18-12-2013/mannen-met-57-kilo-illegaal-vuurwerk-betrapt-bodegraven

De zin (na een tip) geloof ik ook niet meer zo. volgens mij komen zij zelf aan de info door afluisteren van telefoon en andere illegalen praktijken. Maar omdat het per wet verboden is om zomaar iemand af te luisteren word het maar op een tip gegooid.Geloofwaardigheid van de politie was bij mij altijd al laag maar de laatste tijd kan hij niet meer lager.

Die foto is zeker niet van de vangst waar het hier over gaat. De foto is eind 2011 door een fotograaf van ANP gemaakt, ongeveer bij loots vuurwerk voor in baarle. (Iets dat ik 100% zeker weet, wel grappig dat juist die foto zo vaak gebruikt wordt :))

Zo, dat is vlak bij mij. Niks van gemerkt of gehoord.
Maarja, dat zijn de risico's van illegale praktijken.

Gewoon volgende weel legaal halen en je heb nergens last van.

Ja dat vind jij, een ander neemt wel dat risico en vind het halen van legaal weer zonde/stom.

99% van de huiszoekingen is na een "tip"
lekker makkelijk, geen verklaring en uitleg meer nodig hoe ze precies aan de vermoedens komen en of dit wel volgens de wet is gegaan.

net zoals die man die vorige maand iets in de trand van "ik heb een bom" over de app stuurde naar iemand en er stond binnen een uur politie op de stoep.

yeah right, er word gewoon heel veel getapt en worden er bepaalde keywords afgevangen dat is een ding wat zeker is.

maar als je ze echt nodig hebt ....dan gebeurd dat niet helaas.

De zin (na een tip) geloof ik ook niet meer zo. volgens mij komen zij zelf aan de info door afluisteren van telefoon en andere illegalen praktijken. Maar omdat het per wet verboden is om zomaar iemand af te luisteren word het maar op een tip gegooid.Geloofwaardigheid van de politie was bij mij altijd al laag maar de laatste tijd kan hij niet meer lager.

dan moet iedereen wel ff opletten dat je dan niet meer dan 25kg meeneemt he :bonk:

dan moet iedereen wel ff opletten dat je dan niet meer dan 25kg meeneemt he :bonk:

Inderdaad en natuurlijk niet doorlonten, buiten de stad afsteken ivm veiligheidsvoorschriften etc etc. Oh shit, ik vergeet dat het om consumenten spul gaat waarbij dat niet noodzakelijk is ...

Deze 57 kilogram is nou ook weer niet zoveel dat er echt extreme dingen mee kunnen gebeuren, als het belgisch spul is is het zelfs vergelijkbaar met nl spul op de knallers na ...

Schijnheilige bende tegenwoordig.

Deze 57 kilogram is nou ook weer niet zoveel dat er echt extreme dingen mee kunnen gebeuren, als het belgisch spul is is het zelfs vergelijkbaar met nl spul op de knallers na ...

Als je goed leest zie dat het het allemaal knallers waren :)
In totaal ging het om 57 kilo aan illegale knallers. Alles is in beslag genomen en wordt zo snel mogelijk vernietigd.

Als je goed leest zie dat het het allemaal knallers waren :)

Alsof die belgische knallers een kernramp veroorzaken. Ook in belgie is echt zwaar vuurwerk niet (echt) meer te krijgen. Je zult daarnaast ook weten dat media alles qua benaming verkeerd gebruiken, zoals mortieren, bommen etc.

Back
Bovenaan