funkeraymond
VWC lid
ik denk dat je het al weet maar probeer de startrade profi finalbox 1 ook eens is ook van funke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beetje offtopic maar Startrade is niet van Funke.ik denk dat je het al weet maar probeer de startrade profi finalbox 1 ook eens is ook van funke
Beetje offtopic maar Startrade is niet van Funke.
Ze werken wel samen.
oow dat wist ik niet maar laat funke nou is een keer wat nieuwe bakken erin gooien dat zou ze wel sierenBeetje offtopic maar Startrade is niet van Funke.
Ze werken wel samen.
De Goldbomber is redelijk nieuw 2 jaar geleden geïntroduceerd.oow dat wist ik niet maar laat funke nou is een keer wat nieuwe bakken erin gooien dat zou ze wel sieren
ozo van die nieuwe fabriek daar wist ik nog niks van en dan ook nog die problemen met pulvar ofzo ietsDe Goldbomber is redelijk nieuw 2 jaar geleden geïntroduceerd.
Verder heeft Malte grote problemen met de productie en de corrupte overheid en fabrieken.
Hij is al een paar jaar bezig de kwaliteit en continuïteit op orde te krijgen en dat doet hij eerst met bestaande producten (recepten).
Aangezien hij hele hoge eisen stelt wil dat nog steeds niet erg vlotten.
Hij is bezig met een eigen fabriek maar ook hier wordt hij in tegen gewerkt.
Als hij alles op orde heeft zullen er zeker nieuwe producten komen.
De Goldbomber is redelijk nieuw 2 jaar geleden geïntroduceerd.
Verder heeft Malte grote problemen met de productie en de corrupte overheid en fabrieken.
Hij is al een paar jaar bezig de kwaliteit en continuïteit op orde te krijgen en dat doet hij eerst met bestaande producten (recepten).
Aangezien hij hele hoge eisen stelt wil dat nog steeds niet erg vlotten.
Hij is bezig met een eigen fabriek maar ook hier wordt hij in tegen gewerkt.
Als hij alles op orde heeft zullen er zeker nieuwe producten komen.

Maak me gekVolgensmij heeft die zijn eigen fabriek eindelijk rond van wat ik hoorde! Hij gaf aan dat er meer 30mm multishapes terugkomen daardoor![]()
maat jij maakt mijn dag helemaal goed maar dat zal dit jaar ni gebeuren denk ik dat zou echt wat zijn .Volgensmij heeft die zijn eigen fabriek eindelijk rond van wat ik hoorde! Hij gaf aan dat er meer 30mm multishapes terugkomen daardoor![]()
Maak me gek![]()
Ik ben benieuwd!Aangegeven is de volgende
3 nieuwe compounds:1x 4kg 25/30mm mix
Waaier 100 shots 30mm
Mix-shape 140/150 schoten 30mm
paranoid en mashang
maat dit jaar ?Aangegeven is de volgende
Waaier 100 shots 30mm
paranoid en mashang
Heul dik dat het hem dan gelukt is om een eigen fabriek op te zetten. Ecstacy of Gold 2 of een compound variant van The Wall graagAangegeven is de volgende
Waaier 100 shots 30mm
paranoid en mashang

maat dit jaar ?
Heul dik dat het hem dan gelukt is om een eigen fabriek op te zetten. Ecstacy of Gold 2 of een compound variant van The Wall graag![]()

goh ecstacy of gold.2 das lang geleden zieke bak was datHeul dik dat het hem dan gelukt is om een eigen fabriek op te zetten. Ecstacy of Gold 2 of een compound variant van The Wall graag![]()
gaat me weer geld kosten
Hij heeft aangegeven in een interview de 30mm te willen gaan hermaken. Dus wellicht Exstacy of gold![]()
ben alleen benieuwd wanneer ze komen kan ik vast sparenMooie tijden voor Funke! Wordt nog lastig kiezen dit jaar!