Blushing Crossettes

Pfoee wat heb ik een spijt dat ik deze niet gekocht hebt... echt fenomenaal! Lijk me heerlijk om deze inderdaad overlappend per 2 te schieten.

Het is hiervoor al gezegd, maar wat een bak!
Enige wat ik er over ga zeggen; wel even voldoende ruimte houden naar hogere woningen, want de crossette spreid echt mega ver!

Prachtige cake, alleen niet helemaal een perfecte timing.

Weet trouwens iemand de karton inhoud van dit exemplaar?

Helaas niet gehad, maar wat een geweldige cake zo op film zeg. De cake schiet mooi breed en de crossettes zijn erg goed uitgevoerd en blijven mooi lang branden.

Komt erg goed over op beeld. De Crossettes zien er dik uit en blijven mooi lang branden.

Op het lijstje van dit jaar dan maar.

Ik heb deze meteen na de Magic crossettes geschoten en het was prachtig!

Ik had dit gefilmd maar de focus was helaas niet goed....

Ik had deze cake in een project verwerkt. Vanaf 00:39 komt hij langs:

Zeer dikke bak! Echt heel goed uitgewerkt.

Wat een topper van een waaier is dit zeg! Prachtige crossettes, zeer helder en mooi van kleur. Enorm sierlijke cake, die er in meervoud bij gaat komen. Voor mij echt een topper tijdens de demo!

Zeer leuke cake die heel breed schiet en qua crosette-spreiding ook breed uit komt. Vooral de laatste 2 kleuren zijn erg mooi.

Advies gevraagd.

Deze cake vond ik echt prachtig op de demo! Maakte veel indruk op mij persoonlijk. Per 1 was al prachtig in mijn ogen, schoot breed en de sterren waren ontzettend helder van kleur en knalden goed uit elkaar (goede spreiding). Als ik zo de straatfilmpjes bekijk is het daar niet anders dus het vertrouwen ligt hoog.

Ik zit te denken aan 3x 4 stuks of aan 4x 3 stuks. Ik lont de cakes strak achterelkaar door dus 1 post heeft dan 15x salvo's van 5sh of 20x salvo's van 5sh. Alleen mijn straat is niet echt breed. Ik heb zo'n 15 meter ruimte in de lengte om er goed voor de staan i.v.m. fan-shape (en veilig voor de omgeving).

Mijn bedoedling is even een geniet momentje in te lassen tussen de cakeboxen door. Ik wil deze afsteken na 4x de Noi-Z.

Ik kan mij niet echt voorstellen of deze in de beperkte ruimte 4x naast elkaar (elke 3.5m +/-) te rommelig overkomt of juist heel gaaf. Of is 3x naast elkaar met net wat meer ruimte ertussen net zo goed en de duur hiervan is net 5 salvo's meer per post.

Het moet gewoon perfect zijn :D

Lijstje ziet er zo uit na klokslag 12uur:
6x Scream cakebox Artentz
2x Mega Willows
2x The Branco
4x Noi-Z
12x Blusshing Crossettes
...

Dit lijstje staat klaar voor 2020/2021, maar moet in januari al besteld worden :bonk:

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het door de verschillende vertragingen in de cakes steeds rommeliger wordt naarmate je er per post meer achter elkaar zet. Zeker bij dit prachtige effect zal dat storen.
Ik zou ze zelf per drie of per vier op ontstekers zetten om dit te voorkomen.
Maar zelfs met 2 dezelfde (compound-)boxen naast elkaar loop je dat risico al. Heb je tijdens de demo de verschillende looptijd van bijvoorbeeld de Branco´s gezien?

Maar ter nuancering: ik vind het al gauw rommelig!
Denk dat ik de enige was die dat ook tijdens de Trophy soms storend vond...

By the way: je hebt wel alle toppers te pakken zo...

Ik denk dat het door de verschillende vertragingen in de cakes steeds rommeliger wordt naarmate je er per post meer achter elkaar zet. Zeker bij dit prachtige effect zal dat storen.
Ik zou ze zelf per drie of per vier op ontstekers zetten om dit te voorkomen.
Maar zelfs met 2 dezelfde (compound-)boxen naast elkaar loop je dat risico al. Heb je tijdens de demo de verschillende looptijd van bijvoorbeeld de Branco´s gezien?

Maar ter nuancering: ik vind het al gauw rommelig!
Denk dat ik de enige was die dat ook tijdens de Trophy soms storend vond...

Dank voor je antwoord! Het zet mij meer aan tot nadenken. The Branco op de Evo demo heb ik zeker gezien ja. Dit viel mij ook op. Daarom zet ik deze samen met de Mega Willows achterelkaar om hopelijk steeds een gevulde lucht te hebben. Per 1 zijn ze ook zeker gaaf, maar per 2 (en dat laat het budget toe) net wat meer bruut.

Elektrisch schieten heeft niet mijn voorkeur, maar is misschien wel iets om over na te denken. Vooral met dit effect. Nogmaals dank!

By the way: je hebt wel alle toppers te pakken zo...

I know :wink: Voorgaande jaren na 12ven 30+ producten afgestoken, enkel of dubbel, maar dat duurt mij veel te lang en op een moment gaan zelfs de toppers vervelen na 2000 schoten in 25/30mm. Nu wil ik 10x iets afsteken en het maximale eruit halen voor zover het budget het toe laat en het daarbij houden, maar wel mooi opgebouwd. Ik hou echt van unieke effecten en/of shapes die je niet zomaar 123 ziet.

In de avond geniet ik dan van andere mooie cakes, boxen en pijlen die ik er ook bij wil, maar wat meer onder "mooi vuurwerk" valt.

Back
Bovenaan