Blue Tiger Tails

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2960
Artikelnaam: Blue Tiger Tails
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 439,2 gram
Aantal schoten: 72
Effectomschrijving: Blue staarten
Afmeting: 22,5 x 20 x 12,5 cm
Max. tube diameter: 25
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 37,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2960-blue-tiger-tails_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Het ziet er in elk geval veelbelovend uit waar Broekhoff dit jaar mee op de proppen komt. Dat wordt straks een aanslag op de bankrekening met drie Broekhoff dealers op loopafstand :D

Tube diameter van deze zal ook wel 20mm zijn.
Toch wel jammer. Met 25 of zelfs 30mm en minder schoten kun je deze inzetten als verkapte candles namelijk.

Terwijl er in de startpost 25mm staat, is het inderdaad 20mm ( kijk maar eens op de afbeelding ). Maar met 20mm kan je alsnog dikke tails maken hoor! Wat ik alleen dan opmerkelijk vind, is dat er gekozen is voor I shape in plaats van Z/Fan shape.

kan het hier niet gaan om een omlabeling van bonbridge? aangezien crown dat vorig jaar ook had gedaan met een ander product (naam even vergeten) bonbridge had namelijk ook verschillende van dit soort bakkies die alleen tails schoten. Best geneig voor weinig geld. Als dit zelfde product inderdaad is dan is het zeker leuk voor weinig maar crown kennende gaat dat weer te duur worden.

Ik ga zo eens zoeken hoe die dingen van bonbridge heten kijken of het inderdaad een kopie kan zijn.

*heb ze nog niet gevonden maar één ding weet ik wel ze waren niet bijna 500gram:bonk::bonk::bonk::frusty::frusty::frusty:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan