Blue Sky Action

ik weet niet of jullie nou zo blind ben of ik met me -00,00 gewoon het blauw er 100% zeker volop erdoorheen zie?

prijs bij de plantenhal in zuidland is voor de blue and yellow action samen 20 euro! oftewel: maar 10tje per pot! geen geld dus :)

ik zie het blauw idd ook wel goed, ben alleen helaas ook niet zo gecharmeerd van de crackling er doorheen. Persoonlijk had ik blauwe peonies in combinatie met zilveren crowns oid een heel stuk mooier gevonden :wink:
maar niets aan te doen....

leuke pot
had persoonlijk het liefst alleen blauwe peonies gezien
was veel gunstiger geweest als showelement
maar helaas
ach voor die prijs is het geen slechte pot

leuke pot
had persoonlijk het liefst alleen blauwe peonies gezien
was veel gunstiger geweest als showelement
maar helaas
ach voor die prijs is het geen slechte pot

Het zijn ook een soort blauwe peonys maar met crackling erin, je ziet het blauw amper op de film maar als je goed kijkt.... Denk dat je in het echt wel een mooi blauw boeket te zien krijgt, crackling is ook goed hard. Ik pak er iig 2 mee dit jaar.

Volgens mij is dit in het egt wel een toppertje hoor

gewoon proberen voor die prijs kan nooit een egte mis koop zijn als je van crackling houd:D

Laatst bewerkt:
Dit lijkt me een leuk potje. Bij mijn lokale vuurwerkboer kost deze samen met de Yellow Sky Action 20 euro. Denk wel dat ik ze koopt

Gisteren gezien bij de demo in Naarden.
Ik vond hem niet echt overtuigend, de effecten waren mager en de burstknal was ver te zoeken.

Wat een drama deze dingen. Amper een burstknal en erg mager boeketje. Gelukkig heeft hij me maar 15 euro gekost maar dat was het niet waard!

15 euro inderdaad maar die kan je beter in je zak houden.

waardeloze zooi is dit, weg ermee. Eerst lekker maken met een filmpje met flink harde crackling en dan vervolgens zown slechte cake leveren.

DOMPER!! Had er 2 en verwachte er wel wat van aangezien de grootte van de cakes en de kruitinhoud en steek je ze per 2 af en zelfs dan heb je zoiets van wtf wat een crap. Heavy 3 is 10x beter voor dat geld.

Een echt flutding.
Goh, wat een tegenvaller, zag er van de buitenkant goed uit voor € 15,--
Jammer van het geld.

Echt een tegenvaller zeg,had er wel wat meer van verwacht.
Ik had hem gelukkig voor 12,50 maar zou hem nooit meer kopen.
er zit gewoon geen kracht in deze cake.

Wow wat een hoop negative berichten over deze cakes, ik zag ze ook staan en wilde er eigenlijk 3 om 3 halen ( blue en red ), maar besloot op laatste moment naar die actie in Reeuwijk te gaan.
Thnx voor al deze ervaringen, weet ik namelijk zeker dat ik ze voor eind dit jaar niet hoef te halen.

haha bij mij miste hij zelfs de crackling. Ga voor dat geld dan toch voor d ebattle of heavy 3. de potten zijn wel kleiner maar die knallen nog!

Ik vind het erg raar.
Want zelf had ik de Bleu,red,green,yellow inferno. zelfde concept maar alle 16 shots!
De Inferno cakes vielen juist helemaal niet tegen!

Ik had deze vorig jaar. En ik vond het persoonlijk en erg goede cake.. Zeker de moeite waard hoor voor deze prijs!

Ik vond hem dit jaar ook niet zo slecht. Ik had hem gratis gekregen dus dat speelt waarschijnlijk ook wel een beetje mee. Leuk voor in de vooravond of als opwarmertje, want spectaculair is ie niet.

Dit jaar de Blue en Green Sky Actions gehad.. Echt zeer teleurstellend had er veel meer van verwacht.

Boeketten zeer klein, totaal geen burst meer plofjes.... Erg jammer.

Back
Bovenaan