Blue Fantasy [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5068
Artikelnaam: Blue Fantasy
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: blue tail to blue peony, blue tail to blue&golden blink, blue tail to blue&red blink, blue tail to blue&time rain
Tijdsduur: 20-25seconden
Hoogte: 40-50 meter
Verpakking: 4/1
Richtprijs: € 50,00
Film: volgt
Foto: volgt

5068.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt:
Als je deze effecten leest zie je dat bijna alle effecten in het blauw zijn.Lijkt mij iets wat we tot nu toe nog niet vaak gezien hebben.
Kijk daarom heel erg uit naar de live uitvoering.

diverse soorten effecten uitgevoerd in blauw .
ben benieuwd , in vuurwerk is me favoriete kleur namelijk blauw .

Ik heb een live filme gevonden van de hele finale maar volgens mij begint deze pot van 2:00 Veel kijk plezier

Mvg :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben erg benieuwd naar deze cake, helaas is de site van vuurwerkinfo wat veranderd en staan de filmpjes er niet meer op. En op het filmpje van klootviool is het niet duidelijk te zien. Want de combo goud en blauw maakt me altijd nieuwsgierig.

Op het filmpje vind ik het een heerlijke cake, alleen is de kleur niet goed te beoordelen, de peony's lijken wel erg groot, jammer van de crackling finale, een salvo blauwe peony's had ik zelf liever gezien. :)

Op het filmpje hierboven komt de kleur niet mooi naar voren. Maar reken er maar op dat deze een mooie diepe kleur blauw heeft. Deze heb ik namelijk ook afgestoken zien worden in Capelle ad Ijssel :)

Deze viel mij vanavond op bij een Cafferata-demotje. De boeketten zijn echt enorm vergeleken met de rest en de burst is ook lekker hard. Jammer dat de prijs aan de hoge kant ligt voor deze cake. De prijs is i.t.t. wat in de starterspost staat verhoogd naar €57,50.

Back
Bovenaan