Blue Blitz

Ruben

VWC lid
blueblitz.jpg

Artikelnummer: 44
Artikelnaam: Blue Blitz
Netto Kruitgewicht: 375 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: zie film
Richtprijs: 46,00

Film: Blue Blitz
Tweede film: Blue Blitz

Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.

Gegroet,
Di Resta :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
film is best wel onduidelijk helaas . maar wat ik eruit kan opmaken is , dat het een prachtblok is . mede door zijn perfecte mine's en gouden effecten in fan shape .
zo te zien komen de blauwe mine's , uit de zelfde tube als de gouden effecten . dit vindt ik erg bijzonder , als je kijkt naar de kwaliteit , want het is erg lastig om 2 effecten met 'n totaal verschillend mechanisme , in 1 tube te stoppen .
zeker als je duidelijk ziet , dat dat in dit geval niet tenkosten gaat van de kwaliteit .

Damianus,

Dit zijn 5 maal 5 schoten maakt 25 schoten in totaal en dit product heeft ook 25 tubes dus het effect komt uit een tube. Maar dan word er wel het maximale uitgehaald, het is ook 15 gram per tube wat het maximum toegestane is in Nederland.

dat snap ik , en daar heb ik het ook niet over , ik bedoel alleen te zeggen dat er 1 mine en 1 effect uit 1 tube komt , en dat zie je vaker , alleen vindt ik het bijzonder dat het toch nog 'n top kwaliteit is bij dit product .

De Blue Blitz vind ik qua soort uitwerkingen helemaal geweldig. De fanshape 5 schoten in 5 rijen met blauwe Mines en gouden regen effect is gewoon heel mooi gecombineerd.

Helaas komt de gouden regen er niet goed uit (op de film?), maar de mines doen het erg goed.

De prijs vind ik net iets te hoog voor dit product.

Hier nog een filmpje van Crazy fireworks,

De film van dit product is hier te vinden, tevens staat deze aangegeven in de openingspost.

Met vriendelijke groeten,
Di Resta

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldige pot, beukt met mooie blauwe mines prachtige goudboeketten de lucht in. De prijs is hoog, en aanschaf daarom discutabel, maar hij is het wel dubbel en dwars waard eigenlijk...

Wat een top ding zeg!
Hier was is een beetje naar op zoek, lekker veel geweld. En voor die 25 schoten met zulke effecten, vind ik het helemaal niet duur juist! Ik ken genoeg blokken die een veel slechtere prijs-kwaliteit verhouding hebben..
Nou word het alleen lastig kiezen,... deze of Sky Symphonie.. :rolleyes:

Edit: Ik zie net dat het er maar 25 zijn. Dat maakt het wel iets duurder per schot dan de 35 die ik eerst dacht.. :p Dit was trouwens niet geheel onterecht, op de site van Profi staat namelijk 35. :rolleyes:

Weet iemand misschien hoe het nou eigenlijk precies zit. Op de site van Profi staat namelijk dat deze cake 35 schoten heeft, en op het plaatje lijken het ook 7 series van 5. Aan de andere kant, tel ik op het filmpje 50 schoten. Als ik dat deel door 2 dan kom ik wél weer op 25 per pot.. :bonk: :p

Laatst bewerkt:
Wat een top ding zeg!
Hier was is een beetje naar op zoek, lekker veel geweld. En voor die 25 schoten met zulke effecten, vind ik het helemaal niet duur juist! Ik ken genoeg blokken die een veel slechtere prijs-kwaliteit verhouding hebben..
Nou word het alleen lastig kiezen,... deze of Sky Symphonie.. :rolleyes:

Edit: Ik zie net dat het er maar 25 zijn. Dat maakt het wel iets duurder per schot dan de 35 die ik eerst dacht.. :p Dit was trouwens niet geheel onterecht, op de site van Profi staat namelijk 35. :rolleyes:

Weet iemand misschien hoe het nou eigenlijk precies zit. Op de site van Profi staat namelijk dat deze cake 35 schoten heeft, en op het plaatje lijken het ook 7 series van 5. Aan de andere kant, tel ik op het filmpje 50 schoten. Als ik dat deel door 2 dan kom ik wél weer op 25 per pot.. :bonk: :p

Gister op de demo van Zevenkamp had deze volgens mij 25 schoten. Prachtig ding zeg!

Profi en Maxx line vuurwerk

Profi en Maxx line vuurwerk

Hou er rekening mee, dat je bij ons 33 % korting krijgt op Profi en Maxx line vuurwerk in de voorverkoop.
Dit begint bij € 500,-- Als je met z'n 2 en bent ieder € 250,-- uitgeeft , dan krjg je voor € 750,-- mee naar huis !!!

dat kan dus ook met z'n 4 ren ( ieder € 125,--, dan krijg je per persoon € 187,50)

Dan valt alles weer reuze mee !!!
gr

Edwin:)

Oef ,wat een mooie batterij is dit zeg!! . Vooral de mines zijn bloedmooi en gaan zeer hoog:)
2x besteld met de buurtaktie en ook tegelijk geschoten.

Oef ,wat een mooie batterij is dit zeg!! . Vooral de mines zijn bloedmooi en gaan zeer hoog:)
2x besteld met de buurtaktie en ook tegelijk geschoten.

Prachtige batterij was dit inderdaad.

Op de demo vond ik hem al supergaaf, maar als je daar nog geen 6 meter vanaf sta is die natuurlijk onwijs kicken.

Lekker tempo, bloedmooie en dikke mines. Heerlijk.

Toch wel een briljant mooi blokje :).

Als volgend jaar die buurtactie is, ga ik daar zeer zeker gebruik van maken :D

Iemand wellicht info over wel of geen buurtactie? Of is dat nog niet bekend?

Ik had deze ook twee keer tijdens de jaarwisseling. In formaat een imposante cake met een waaier effect. De gouden effecten spraken mij ook aan. In werkelijkheid viel hij wat mager uit wat hoogswaarschijnlijk door de wind. Maar het is een goede cake, dat mag zeker gezegd worden.

Back
Bovenaan