Blow Out

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 3868
Artikelnaam: Blow Out
Netto Kruitgewicht: 56 gram
Aantal Schoten: 14 schots
Effectomschrijving: Hevig zoemende vuurwespen schieten uit een brandend nest…. Liefhebberzzzzz opgepast!
Tijdsduur: 22 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 18/1
Richtprijs: 11,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

3868_blow_out.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt als een verdomd goede hummercake voor een leuke prijs!
Kicke ding, deze ga ik sowieso halen!

De hummers werken ook allemaal, dat zie je niet vaak, meestal faalt drie kwart van de hummers. Hopelijk zien we op de demo's in december ook een 100% score! Dan heb ik dit jaar ook een hummer bak in ons showtje.

Yes Hummers! Zal wel 56 gram zijn overigens.... 266 is wat veel voor dit effect.

maar voor 56gr met een dergelijk aantal schoten is het weer veels te weinig voor een goede hummer plus mine. Monsternight is met evenveel aantal schoten 130 gram. Ik weet niet hoe dik de mine is, maar dan lijkt me 56 gram sowieso uitgesloten.

Het ontvangen document toont de info in de startpost, maar de foto toont andere info.
Wij gaan het even na! :)

maar voor 56gr met een dergelijk aantal schoten is het weer veels te weinig voor een goede hummer plus mine. Monsternight is met evenveel aantal schoten 130 gram. Ik weet niet hoe dik de mine is, maar dan lijkt me 56 gram sowieso uitgesloten.

De mine is niet heel dik.
Ter vergelijk, de wasp heeft 25 schoten en heeft 90 gram.

De hummer spirit vitali van Broekhoff heeft 100 schoten en is in ieder geval max. 500 gram.

De mine is niet heel dik.
Ter vergelijk, de wasp heeft 25 schoten en heeft 90 gram.

De hummer spirit vitali van Broekhoff heeft 100 schoten en is in ieder geval max. 500 gram.

Heb je hem al live gezien dan? ;)

In geval van hummer spirit is het dus 5 gram per shot (wasp is dus 3.6 gram voor een kleine hummer). Bij deze cake met 56 gram zou het dan 4 gram voor de hummer en mine zijn. Lijkt me niet echt mogelijk voor een goede hummer plus (kleine) mine.

Op de demo kwam ie zeker niet goed over qua tempo, dat was wel jammer ja. Effect is leuk, tempo zoals in productfilm van Wolff is ook prima daarbij en dat maakt hem gewoon tot een leuke cake. Ik wil hem hebben, vinden mensen echt leuk in de straat.

Ik vond hem erg leuk. Tempo was goed. Mines waren prima. Hummers vielen in de smaak bij publiek. Voor herhaling vatbaar!

Ik was idd ook erg tevreden over deze cake. Pas echter op: de eerste die ik schoot lag na het eerste shot al om. Alle anderen gingen na ze tussen wat cakes in te klemmen perfect.

Ik twijfel nog om deze te kopen. Vorig jaar had ik voor hetzelfde geld de Wasp die 9 schoten meer heeft.
Maar aangezien ik daar niet meer aan kan komen lijkt dit de enige optie. Of is deze ook beter dan de Wasp?

Even een andere vraag: Wat zouden we over hebben voor een goede hummercake?

Het schijnt dat dit een moeilijk te produceren product is in China en als ie goed lukt, schijnen de chinezen door een hoge prijs voor te vragen. Ik heb bij meerdere importeurs het verzoek om met een goede betaalbare hummercake op de markt te komen, ze zouden het overwegen. Maar ze kwamen allemaal met hetzelfde antwoord: Een goede hummercake wordt te duur en niet veel fabrieken kunnen goede hummer maken.

Dus wat zouden jullie overhebben voor een hummercake, zeg maar prijs per hummer-schot?

Als ik dan kijk naar de Duitse Weco Night Howler daarzitten 15 hummerschoten en 24 rauwe gillers in. Prijs € 20,00 bij Lidl

Ik ben benieuwd.

Back
Bovenaan