Blossom After Thundering [Uitloop]

e919hg1.jpg

Artikelnummer: 755
Artikelnaam: Blossom After Thundering
Bruto Gewicht: 1,875 gr.
Netto Kruitgewicht: 171 gr.
Aantal Schoten: 80 Schots
Effectomschrijving: colourfull peony en whistling dragon eggs
Stijghoogte: +- 20 m.
Richtprijs: € 24.95
Verpakkingseenheid: 8/1

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze cake ook gehad en ben er zeer te spreken over. Goed tempo, en leuke uitwerkingen, die nog aardig groot zijn.

echt een super pot lekker veel schoten lekker afwisselend goede duur mooie dragon eggs kortweg een super pot ik heb hem al heel lang en ik wil hem tot nu toe ook nog ieder jaar erbij hebben

Hier is mijn film van twee stuks Blossom after Thundering, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Inderdaad een heel mooie pot! Valt me op dat er een paar jaar geleden best veel mensen kritisch over waren, maar ik had 'm o.a. in 2007-2008 en hij is echt top voor dat geld! Leuk 'showtje' voor die paar tientjes :):

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Sorry hoor, maar dit flowerbedje kan echt niet meer anno 2009, matig tempo, matige fluiters, matige boeketjes. Een jaar of 8 geleden was dit echt een leuk potje, maar er is nu zoveel beters te krijgen

Back
Bovenaan