Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies een salute cake zoals deze zoek ik. Gewoon een cake die rustig 1 voor 1 zijn schoten lost.
Salvo en up-tempo cakes zijn ook leuk, maar ik zie steeds vaker cakes die na 15 á 20 seconden al voorbij zijn. Een beetje duratie in een cake kan ook geen kwaad in mijn ogen. Om 10 uur S'ochtends 2 van deze bakken in de straat neerzetten die elkaar overlappen, stuk of 2 fluitbakken ernaast en een all at once cake op het einde.
Heerlijk toch
Oja, dat mag niet meer vanaf 10 uur. Gewoon doen zeker![]()
Miscchien vind je de Panzerblitz van Zena dan ook wel watnet z'n tempo als deze
![]()
Precies een salute cake zoals deze zoek ik. Gewoon een cake die rustig 1 voor 1 zijn schoten lost.
Salvo en up-tempo cakes zijn ook leuk, maar ik zie steeds vaker cakes die na 15 á 20 seconden al voorbij zijn. Een beetje duratie in een cake kan ook geen kwaad in mijn ogen. Om 10 uur S'ochtends 2 van deze bakken in de straat neerzetten die elkaar overlappen, stuk of 2 fluitbakken ernaast en een all at once cake op het einde.
Heerlijk toch
Oja, dat mag niet meer vanaf 10 uur. Gewoon doen zeker![]()
Dat klopt snel is leuk maar langzaam ook dan is het soms lekker irritant l.
Kijk is bij de thunderking van katan die is ook 1 voor 1.
Die heb ik dit jaar besteld.
En de nomercy voor een iets meer salvoachtig tempo en de white thunder voor snelheid net niet al at once haha