Bloody Mary

joost01

VWC lid
Bloody_Mary.JPG

Artikelnaam: Bloody Mary
Artikelnummer: 3363
Effectomschrijving: Brilliantgoldene Kometenaufstiege mit mächtigen Verwandlungsbuketts in weißflimmer-blinkgrün, Blau-silber und Silber im Wechsel geschossen und mit kräftigem Knall.
Aantal schoten: 12
Karton eenheid: 6/1
Bruto gewicht: 950 gram
Netto kruitgewicht: onbekend
Afmetingen in mm: 105 x 105 x 125
Brandduur: ca. 25 seconden
Effecthoogte: ca. 35 meter
Richtprijs: € 4,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

voor dat geld wat hij kost hoef je het niet te laten .
op film komt hij misschien beroerd, over maar zodra je hem in de straat zou hebben, kun je nog wel eens verast worden .

voor dat geld wat hij kost hoef je het niet te laten .
op film komt hij misschien beroerd, over maar zodra je hem in de straat zou hebben, kun je nog wel eens verast worden .

zit volgens mij heel veel goud in, de effecten kan je niet goed zien naar mijn iedee ?

een camera kan bijna geen goud effecten opnemen, iemand ervaring hoe die in het echt is ?

Aan de beschikbare beelden die er wel van dit project zijn, kan je afleiden dat het oranje achtig goud is. Diep donkere kleur, wave volgens mij. Ik probeer voor de geest te halen waar ik soortgelijk goud effect heb gezien.

Volgens mij de Gold Sword 20s van Zena BE.
En de 25s Golden Willow van Zena NL uit 2009 had dat ook dacht ik.

Overigens kan je dit goud wel vastleggen met een redelijke camera. Alleen moet je dan op automatisch filmen, wat vervolgens weer problemen kan geven met automatisch inzoomen.

Back
Bovenaan