Blockbuster

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 6860
Artikelnaam: Blockbuster
Bruto Gewicht: 40400 gram
Netto kruitgewicht: 5549 gram
Aantal schoten: 407 schoten
Effectomschrijving: Groter ga je ze niet tegenkomen! Wat een bakbeest! Maar liefst 4 compounds bij elkaar.... Totaal 407 schoten.
Afmeting:
Max. tube diameter: 20 mm / 25 mm / 30 mm
Tijdsduur: 228 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 2 x 1/4 + 2 x 1/3
Adviesprijs: 399,95 euro
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6860-blockbuster.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ben toch wel benieuwd naar de effecten en helemaal welke prijs hier aan wordt gehangen.

Holy moly ik ben echt verliefd. Wat een parel heeft Wolff er van gemaakt. Het beste van alle nieuwkomers, in één quatrocompound. Geweldige box!

Als je het over een show hebt, dit is gewoon een complete vuurwerkshow. Lekker gevarieerd, mooie effecten. Wat een bak!

Heel gaaf ding inderdaad wel, nu nog even de prijs afwachten
Alleen dat begin, waarom nu crackling door je mooie falling leaves heen? :frusty:
Bij die spinners naar (zijn dat horsetails?) komt het wat beter uit de verf (gaaf effect trouwens) maar aan het begin vind ik het echt te veel overstemmend, cracking komt te snel na de burst.

Dit is ook voor verreweg het mooiste in xxxll compound land voor mij. Mits de evo force niet nog mooier is. Prachtig hoor, Wolff mijn complimenten!!

Dit ziet er inderdaad veelbelovend uit zeg! Echt een hele show met alle combinaties erin, mooi uitgewerkt.
De prijs is nog afwachten, maar ben vooral benieuwd naar een demo hiermee, dit wil ik toch even live zien.

Holy moly ik ben echt verliefd. Wat een parel heeft Wolff er van gemaakt. Het beste van alle nieuwkomers, in één quatrocompound. Geweldige box!

Haha, quote op de Youtube film :D:rolleyes:
“ hoop onder 80 euro maar is denk rond de 90 tot 120 euro of duurder”

Een schitterende gevarieerde box met allerlei show elementen in één. Echt een hele mooie box, zeker voor de consument die met een groep samen een dikke box willen halen. Voor mij persoonlijk zou ik er echter voor kiezen om compound 2 eruit te halen, die lekker los te schieten omdat deze voor mij het tempo dusdanig omlaag brengt dat ik hem niet vind passen bij de rest.

Dikke box, met een prachtige opening en heel gaaf einde die ik zeker eens wil zien op een demo!

Wat een bruut bakbeest is dit ook zeg. Heerlijke opbouw en dikke effecten. Enigste minpuntje wat ik kan ontdekken is dat er af en toe van dat laffe crackling in zit. Geen volle en lekker fel. Los hiervan, wat een prachtbox!

Nu met gratis reserve rug!

Zeer mooie box , veel variatie. Ben benieuwd of deze als productie geschoten gaat worden op een demo.

Mooie assortiment, goed uitgevoerde effecten, geen chaos maar rustig geschoten en ook qua timing perfect, niet te snel achter elkaar doorschieten waardoor je de voorgaande effecten niet meer zo goed ziet, daar hebben ze goed over nagedacht. Ook qua schietrichtingen hebben ze goed gedaan en in de juiste momenten. Je ziet vaak in boxen dat ze heel veel I shape schieten en dan eindigen in en fan, maar de opbouw van deze boxen vind ik super goed gedaan. Het is geen rambak en dat moet ook niet als je kijkt naar welke effecten er zijn gebruikt. Ja als je een x aantal shots aan crackling gebruikt dan kan je even het tempo opvoeren. Alles bij elkaar genomen is dit echt een topper en een complete show van zichzelf. Ik denk dat als je echt een goede show wilt neerzetten en er niet teveel tijd in wilt steken om dit zelf te doen en je hebt 300 te besteden, dat je dan met dit product een goede keus hebt. Om 00:00 uur aansteken, 4 minuten echt genieten en dan lekker aan de zuip. Als ik niet op mijn budget hoefde te letten dan zou ik hier 300 euro voor neertellen.

Back
Bovenaan