Blinq [Uitloop]

Gerwin

VWC lid
Artikelnummer: 188
Artikelnaam: Blinq
Bruto Gewicht: 112 Gram per 10
Netto Kruitgewicht: 85 Gram per 10
Effectomschrijving: Silver laser blinq
Verpakkingseenheid: 72/10
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ook dit is van dat super leuke ( flikker) geblink.. lijkt me zeer gaaf om samen met de screamer king aan een cake te bevestigen en je hebt op de grond wat apparts en in de lucht en je oren hebben ook wat te voorduren met een screamer erbij... grappig spul dit ook leuk om los af te steken

Mooi spul is dit ja, vorig jaar een stuk of 10 versprijd over een groot veld in het donker.
gaf een erg gaaf effect moet ik zeggen.

:bye:

Mooi spul is dit ja, vorig jaar een stuk of 10 versprijd over een groot veld in het donker.
gaf een erg gaaf effect moet ik zeggen.

aah jij hebt ze dus gehad.. kun je mij vertellen hoe lang ze ongeveer door blijven branden?

ik heb geen "ervaring" met de flashing diamonds, maar wel met de blinqs. verleden jaar had ik ze ook :p het is zn geld zeker wel waard.

in vergelijking met de laserflash dingetjes van wolff zijn de blinqs veel beter

Heeft iemand een idee hoeveel ze kosten?
Mijn Broekhoff dealer heeft ze bijna nooit, vraag me af of ze er dit jaar wel zijn, dan kan ik ze vergelijken met de flashing demon.

Heeft iemand een idee hoeveel ze kosten?
Mijn Broekhoff dealer heeft ze bijna nooit, vraag me af of ze er dit jaar wel zijn, dan kan ik ze vergelijken met de flashing demon.

volgens vuurwerk-hol:

BlinQ Pyro Power Fireworks Grondvuurwerk p/10 stuks € 1.75

aah jij hebt ze dus gehad.. kun je mij vertellen hoe lang ze ongeveer door blijven branden?

Hier was ik ook benieuwd naar vanwege het eventuele gebruik tijdens een showtje. Ik heb het even opgezocht via filmpjes op youtube, en ze duren 30 sec! :bye:
(Hoogstens een seconde verschil..)

Deze dingen branden lekker lang en zeer vel, als je er van houdt om mensen te plagen door deze dingen 's avonds aan te steken in je straat is dit zeker een aanrader :P

in vergelijking met de laserflash dingetjes van wolff zijn de blinqs veel beter

Mee eens ja. Ik had een paar geleden vergeleken met elkaar en de Blinkq ging langer door en de flits volgde elkaar sneller op, vooral richting het eind.

Dit zijn leuke dingetjes.

Mijn ervaring hiermee is dat ze erg lang duren, en ze flitsen echt extreem fel.

Een aanrader vind ik!

Back
Bovenaan