Blinking Fermata

Hier deden zowel de Magnum als de Broekhof versie het naar behoren. Wellicht dan toch ook 1 mindere batch in omloop geweest?

Dit jaar in veelvoud besteld, dus hoop op een gelijkwaardige kwaliteit :)

Deze 3x verwerkt in de show van 0:00. Redelijk in het begin van de show en dat was een prima keuze. Deze box presteerde prima, maar is niet een echte topper wat mij betreft. Zit een lekker tempo in en de effecten zijn prima, maar niet meer dan dat.

Ik had de Blinking Fermata aangeschaft op basis van video's waarin hij ongeveer 1 minuut duurde, dus min of meer het "normale tempo".

Uiteindelijk kreeg ik een 2023 exemplaar uitgeleverd, dus ik dacht in ieder geval "mooi, die zou in ieder geval goed droog moeten zijn!".

Toen ik hem uiteindelijk ergens tegen 01:00u afstak dacht ik meteen al wel, "goh, hij is wel iets chaotischer/rommeliger dan ik mij kan herinneren van de video's" en vond hem ook wel snel voorbij voor een 144sh./25mm compound.

Ben eens even op youtube gaan zoeken naar beeldmateriaal van mogelijke 2023 batch exemplaren en kwam onderstaande video's tegen (staan hier ook al in het topic) welke precies overeen komen met mijn exemplaar en toen was het ook wel duidelijk waarom hij wat chaotischer en sneller was; met 40 seconden tijdsduur tegenover de 'standaard' 60 seconden ligt het tempo dan ook wel een heel stuk hoger inderdaad! 🤣

Was in ieder geval wel een mooie onverwachte rambak zo tussendoor!

Video's van anderen, welke al eerder in dit topic voorbij zijn gekomen, welke precies mijn exemplaar/ervaring weergeven:

Meah.. ik vond hem niet bijzonder. Misschien zelfs tegenvallen. Schoot heel hoog, maar relatief kleine boeketten en doorsnee burst.
Ik kreeg hem overigens ook zonder karton mee. Dus gewoon 4 cakes met een plankje eronder en een zelf geschreven sticker er op met “blinking fermata”

Vrienden hadden deze mee. Wel blij dat het de 2023 batch was gezien de laatste signalen over deze compound toch minder waren.
Had het gas er lekker op met een lekker burst en mooi formaat boeketten. Voegde lekker toe aan de chaos in de straat om 00.15 uur. 😄

De omlabeling F.U. Fireworks University heb ik in 3-voud geschoten in onze straatshow. Echt een goed boxje. Wat me hier vooral van opviel waren de mooie kleuren en de prachtige mines. Burst is ook gewoon prima. Voor het geld echt een aanrader!

Te zien op 2’09:

Back
Bovenaan