Ik had de Blinking Fermata aangeschaft op basis van video's waarin hij ongeveer 1 minuut duurde, dus min of meer het "normale tempo".
Uiteindelijk kreeg ik een 2023 exemplaar uitgeleverd, dus ik dacht in ieder geval "mooi, die zou in ieder geval goed droog moeten zijn!".
Toen ik hem uiteindelijk ergens tegen 01:00u afstak dacht ik meteen al wel, "goh, hij is wel iets chaotischer/rommeliger dan ik mij kan herinneren van de video's" en vond hem ook wel snel voorbij voor een 144sh./25mm compound.
Ben eens even op youtube gaan zoeken naar beeldmateriaal van mogelijke 2023 batch exemplaren en kwam onderstaande video's tegen (staan hier ook al in het topic) welke precies overeen komen met mijn exemplaar en toen was het ook wel duidelijk waarom hij wat chaotischer en sneller was; met 40 seconden tijdsduur tegenover de 'standaard' 60 seconden ligt het tempo dan ook wel een heel stuk hoger inderdaad!
Was in ieder geval wel een mooie onverwachte rambak zo tussendoor!
Video's van anderen, welke al eerder in dit topic voorbij zijn gekomen, welke precies mijn exemplaar/ervaring weergeven: