Blink Blink + Colorfull Falling Leaves [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL012
Artikelnaam: Blink Blink + Colorfull Falling Leaves
Aantal schots: 36
Netto Kruitgewicht: 486 gram
Effectomschrijving:
Blink Blink: white strobe
Colorful falling leaves: red + green falling leaves
Verpakkingseenheid: 3/2
Prijs: € 39,00 p/stuk
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Triest. Bijzonder triest. En dan heb ik het over de Colorfull Falling Leaves. Totaal geen mooie falling leaves. Zijn gewoon gekleurde sterren die erg snel uitdoven. Echt een flop.

De Blink Blink kan ik me niet meer voor de geest halen.

IMO waren de blink blink geen falling leaves, maar een soort van korte misluke witte fish. Erg slecht!

De colorfull bleven wel hangen en waren echte falling leaves. Lekker fel en kleurrijk ook, maar ik maar ik moet toegeven dat de Broekhoff versie beter is...

Triest. Bijzonder triest. En dan heb ik het over de Colorfull Falling Leaves. Totaal geen mooie falling leaves. Zijn gewoon gekleurde sterren die erg snel uitdoven. Echt een flop.

Sorry Darksoul, maar ik denk dat je hier vergist.

De Blink-blink was niet goed...kleine effecten en veel te snel uitgedoofd, zonder noemenswaardig strobe-effect. De grote verliezer van de avond voor mij! :(
Colourful Falling Leaves vond ik wel goed, afgezien van 2-3 schoten die niet goed openden! Heel heldere "vallende bladeren" in felrood en felgroen.
Door de hoogte van de schoten was het goed dat ze niet te lang bleven doorvallen want anders zouden ze brandend de grond bereikt hebben, en dat is niet de bedoeling, toch?
Ondanks de hoge prijs vind ik de laatste toch een aanrader! ;)

Sorry Darksoul, maar ik denk dat je hier vergist.

De Blink-blink was niet goed...kleine effecten en veel te snel uitgedoofd, zonder noemenswaardig strobe-effect. De grote verliezer van de avond voor mij! :(
Colourful Falling Leaves vond ik wel goed, afgezien van 2-3 schoten die niet goed openden! Heel heldere "vallende bladeren" in felrood en felgroen.
Door de hoogte van de schoten was het goed dat ze niet te lang bleven doorvallen want anders zouden ze brandend de grond bereikt hebben, en dat is niet de bedoeling, toch?

Ik moet inderdaad mijn mening iets bijstellen. Mijn geheugen liet mij in de steek, maar nu ik de film weer zie, weet ik weer hoe de cakes live waren.
Ze zijn gewoon allbei slecht. Ronduit slecht. Ook die groen/rode falling leaves zijn het voor mij gewoon niet. Doven TE snel. De grond hoeven ze niet te bereiken, maar ze mogen toch wel tot halverwege de grond komen? Nee, dit duo is echt de flop van de avond. Terwijl ik best van falling leaves houd. Zeker die Blink Blink is werkelijk armoe-troef. Nog geen €15,- waard. Je kan mij niet wijsmaken dat hier daadwerkelijk 486 gram PTS in zit.

De prijs is 39 euri per 2 cakes of per stuk?

Ja, uitgaande op de reacties hierboven zal het dus niet echt interessant zijn, alleen de colorful falling leaves word wel wat beter aangeschreven.
Ook dit zijn de aparte effecten, je komt het vaker tegen als onderdeel of onderbouwing in een cake, maar niet zo zeer als effect op zich voor een cake.

Wil ze toch eerst zien voor een definitief oordeel, die colorfull komt op mij nog wel aardig over namelijk, gelet op de film.

De prijs is 39 euri per 2 cakes of per stuk?

Ja, uitgaande op de reacties hierboven zal het dus niet echt interessant zijn, alleen de colorful falling leaves word wel wat beter aangeschreven.
Ook dit zijn de aparte effecten, je komt het vaker tegen als onderdeel of onderbouwing in een cake, maar niet zo zeer als effect op zich voor een cake.

Wil ze toch eerst zien voor een definitief oordeel, die colorfull komt op mij nog wel aardig over namelijk, gelet op de film.

De prijs is € 39,00 per stuk!

Laatst bewerkt:

Ik zou ze voor 5 euro nog niet kopen. Dramatisch slechte effekten. Magere boeketjes en zeer korte brandduur. Toegegeven, ik houd er ook niet echt van, maar als ze goed zijn uitgevoerd zoals in de Schuurmans versie, dan kan ik ze wel waarderen. Maar ik vind deze zó slecht dat ik vind dat ze eigenlijk niet verkocht zouden mogen worden door een zo goed aangeschreven importeur. Ik hoop dat ze er bij Zena zelf ook van geschrokken zijn.

Gisteren dus gezien, de colorful falling leaves is inderdaad beter, maar ik vind 39 euri gewoon een bizar hoge prijs voor deze cake. De Blink Blink is helemaal niets waard, echt bijzonder slecht zeg, heel erg jammer. :sad:

Ik heb een prijsvraag gewonnen via Zena Vuurwerk/Discovery Channel.

Kan kiezen tussen één van deze twee, welke raden jullie dan aan?

Edwin

Dan is het te hopen dat er eerst nog aan gesleuteld is? De huidige versie's zijn erg teleurstellend...

Misschien wel ja. Een cake met echt goede falling leaves zou wel tof zijn natuurlijk.

Voor de Belgen zelf is dit wellicht een supercake. Deze kunnen ze als het goed is zo afsteken zonder vergunning ivm knallen.

Toch vraag ik mij af waarom ze nou van alle producten die ze hebben juist deze twee in België op de markt gaat brengen.

sjongejongejonge.. heb de falling leaves ter vervanging gekregen van een ander gratis product en er werd mij verteld dat als er een product uitverkocht was dat ik er een betere voor terug zou krijgen..
wat een scheit ding zeg..

Back
Bovenaan