Blast Fury *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: HQN113S
Artikelnaam: Blast Fury
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1960 gram
Aantal Schoten: 113 schoten
Effectomschrijving: Deze 113 shots compound met 2kg kruid is een waardige deelnemer, bomvol effecten met straigt en waaier shots.
Tube diameter: 25 & 30 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 50 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: € 219,99,-
68602da6510a6_700x700.jpg

Deze 113 shots compound met 2kg kruid is een waardige deelnemer, bomvol effecten met straigt en waaier shots.

Dit kan wel eens een pittige compound zijn met 1960 gram kruid. En die straigt shots zijn wel erg gaaf zeker?

Misschien is het beter om de stagiaire andere taken te geven dan de website onderhouden :P

Deze 113 shots compound met 2kg kruid is een waardige deelnemer, bomvol effecten met straigt en waaier shots.

Dit kan wel eens een pittige compound zijn met 1960 gram kruid. En die straigt shots zijn wel erg gaaf zeker?

Misschien is het beter om de stagiaire andere taken te geven dan de website onderhouden :P

Is dit in NL te koop dit jaar?

als je dicht bij de grens woont had ik hem in duitsland gehaald ik heb de duitse varriant voor 130 kunnen kopen. en hier in Nederland is die 200 en de duitse is ook nog is 1.3g

als je dicht bij de grens woont had ik hem in duitsland gehaald ik heb de duitse varriant voor 130 kunnen kopen. en hier in Nederland is die 200 en de duitse is ook nog is 1.3g
Nee helaas niet dicht bij de Duitse grens. Maar wel genoeg verkooppunten van vuurwerktoppers in de buurt hier. Dus dat moet goed gaan komen.

Back
Bovenaan