Black Thunder - Tristar

Afgelopen jaren de Piromax Titanium salutes geschoten. Dit jaar maar eens meemaken of alle verhalen van jullie kloppen. Voor de geïnteresseerden: €155 karton prijs, 24 stuks. Ik meen dat de Black Strike een eindsalvo heeft en de Black Thunder niet. Verder zijn ze hetzelfde.

20210617_120422.jpg

20210617_120440.jpg

Zit nu nog eens wat filmpjes van de Black Strike te kijken, dat salvo was mij niet eens opgevallen. Mooie toevoeging vind ik. Maakt het iets minder geschikt voor timen in showtjes, maar goed als je er 8 tegelijk doet merk je dat toch wat minder.

Misschien dat ik wat te hoge verwachtingen had,maar ik vond deze (Black Strike) toch een beetje tegen vallen.
Of het moet liggen aan het feit dat ie op een open vlakte is afgestoken?
Maar ik vond m niet denderend.

Misschien dat ik wat te hoge verwachtingen had,maar ik vond deze (Black Strike) toch een beetje tegen vallen.
Of het moet liggen aan het feit dat ie op een open vlakte is afgestoken?
Maar ik vond m niet denderend.
Dit was mijn ervaring ookmaar ik lees in sommige berichten dat hij de titanium salute eruit zou klappen dit is gewoon niet waar helaas had ze vorig jaar beide de titanium salute is echt gewoon een klasse beter dan deze

Hij was weer lekker, ik had de Black Strike, of die echt net zo hard is als de Black Thunder kan ik mij niet heugen, maar heb 2 projectjes gehad met 3 er in en dat ging toch eens goed.

De tering wat een gruwelijk goede salute cake. Vorig jaar 16x de Piromax Titanium Salute als einde en nu 20x de Black Strike. En dit won! Eén op één naast elkaar zijn ze enorm gelijkwaardig. Heerlijk. Filmpjes volgen uiteraard

Echt heerlijke salute cake, stond er vlak onder je voelde het gewoon trillen haha. Heerlijk spul, dikke aanrader

De tering wat een gruwelijk goede salute cake. Vorig jaar 16x de Piromax Titanium Salute als einde en nu 20x de Black Strike. En dit won! Eén op één naast elkaar zijn ze enorm gelijkwaardig. Heerlijk. Filmpjes volgen uiteraard

Vandaar dat ze begin december nergens meer te krijgen waren haha.

Deze moet er aankomend jaar zeker komen. Klinkt goed op de filmpjes.

Prima, nu nog een 25 schotsversie met finale

Waarom een 25sh variant?! Gewoon de 16 meerdere malen kopen dan komt het helemaal goed! Doorlonten en BIEM!

De titanium salute van Piromax heeft veel te veel floppers, de andere cakes knallen zachter dan de black strike! Ik zeg Vamos inslaan

Prima, nu nog een 25 schotsversie met finale

Ben ik ook voor, maar met deze 16sh variant ben ik ook al blij, dan maar goed vast zetten zoals op het filmpje of blokjes maken van 4. Zouden deze nog voorradig zijn in BE ?Dan haal ik begin van het jaar direct een doosje van deze schatjes op.

Weet iemand wat ze per stuk wegen?

Back
Bovenaan