Black Thunder Cake

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2480
Artikelnaam: Black Thunder Cake
Bruto Gewicht: 3312 gram
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 100 schots
Effectomschrijving: 100 schots knalcake afgevuurd in salvo’s met witte staarten en extreme knallen. Nieuw preparaat toegevoegd
Tijdsduur: 44-48 sec
Stijghoogte: 30-35 meter
Richtprijs: 32,50

1.jpg

Officiele productfoto komt nog online!

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan de naam te zien kan je er vanuit gaan dat het een knalbak is, maar je weet maar nooit, dat moeten we dus nog zien.

De prijs is zeker in orde, 100 schoten voor €32,50 euro, ik ben benieuwd. :)

Ook al zou hij niet zo hard als de Colorful Thunder Tail of Aftershock Thunder knallen, voor zo'n prijs is het altijd kicken!

Met zo'n prijs is het natuurlijk geweldig als die presteerd als de BMC
En als deze er dan een 2a3 per seconde uit roffelt is het helemaal geweldig:p

Laatst bewerkt:
Dit zijn dus dingen waar ik niet blij mee ben. Een dergelijke prijs maakt het heel verleidelijk om hem aan te schaffen. En dat terwijl ik juist moet snijden in de begroting. Lastig!

lage prijs of niet, ik wil eerst een effect omschrijving of een film (liever een film natuurlijk) 32,50 is leuk maar niet als er alleen maar 100 gekleurde ballen uit komen :p

Het zou mij zeer verbazen als hier gekleurde ballen uit komen.
Dat zou het zelfde zijn als verwachten dat uit een astronaut een grondtol komt.
Want dit is een knallijn dacht ik zo. Dus het zal ook een knalcake zijn.
De prijs is dan wel aardig te noemen, nu maar afwachten of de knallen ook lekker zijn.
greetzz

dat van die gekleurde ballen moet je natuurlijk niet te letterlijk nemen :wink: maar alleen de naam, het aantal schots, het label en de prijs is bekend. Veder is er over deze cake/lijn nog niets bekend.

Knallen zal die heus wel daar ga ik ook wel enigzins van uit maar het geeft nog geen garantie dat het ook daadwerkelijk een echte knalcake is

Op Infovuurwerk.nl staat het volgende over deze cake: 100 schots, salvo knalcake, met witte staarten en extreme knallen. Nieuw preparaat toegevoegd.

Iemand enig idee wat er met dat laatste bedoeld wordt?

Dit ding zal binnenkort vast wel ergens afgestoken worden bij een demonstratie, denk ik. Een verkoper hier in de buurt die dit ding heeft geeft binnenkort in ieder geval een demonstratie. Ik ben ook benieuwd naar het effect.

ik vind het zielig voor gewonne mensen met weining verstand die verspillen hun geld hieraan dit ding schiet geen nitraten de lucht in

Back
Bovenaan