Black Thunder 25

Artikelnummer: 2479
Artikelnaam: Black Thunder 25
Bruto Gewicht: 828 gram
Netto Kruitgewicht: 112,5 gram
Aantal Schoten: 25 schots
Effectomschrijving: 25 schots knalcake
Tijdsduur: 11-14 gram
Stijghoogte: 30-35 gram
Richtprijs: € 9.99

2479_Cafferata_Black_Thunder_Black_Thunder_25_Shots_new_2012_groot.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Jeaahh! Eindelijk een knalcake kwa schoten en prijs gelijk aan de Asian thundercake enz. bij Cafferata.
Nu nog hopen dat'ie te koop is bij de dealer:rolleyes:

Ziet er goed uit ben wel benieuwd naar dit knalpot ben nog op zoek naar knalbokjes voor overdag..

10 euro moet toch wel prima blokje zijn eerst even op de filmpjes wachten

haha, dat is wel te hopen dat hij een beetje knalt, maar ben bang dat het een 25 schots versie van de black thunder cake is, die had ik vorig jaar, en daar waren de knallen niet spectaculair van, als dat zo is, laat ik hem staan, kun je beter wat anders nemen ;)

Heeft iemand hier een filmpje van?
Ik zou hem graag eens willen zien :D
(misschien een filmpje van een demo of zo)

Ik denk dat dit gewoon een leuke "budget knalcake" is, waar de knallen niet al te spectaculair zijn als het een afgeleide is van de black thunder cake... Voor mensen met een mindere besteding dit jaar (zoals ik :angry:)

Ik zie geen zilverstaarten en geen ti-salute maar een soort halfbakken green peony. Denk dat ik deze maar probeer ipv de verdwenen Black Cobra's :)

Eén van de tegenvallers van jaarwisseling 2012/2013. Burstknallen waren niet superhard, daarnaast relatief veel plofjes.

Mijn inziens een afrader voor wie voor de knallen gaat. Je kan voor dat geld beter een Gate of Heaven halen of de MC Thunder. Dutch Thunder springt daar dan weer boven uit.

Deze was idd erg slecht, magere klappen en zoals jupiler zegt, voor dit geld is er genoeg beters te koop.

Ik had hem ook! Leuk ding, maar niks van die ti-boeketjes uit het filmpje te bekennen. Knallen zijn ook matig.

Back
Bovenaan