Black Smith Rockets [Vuurpijl Ass.]

heb ze dit jaar weer gehad en vond ze vorig jaartog stukken beter dan nu lijkt wel of er totaal andere effecten uitkwamen :S dat vind k welo jammer

Om even het fabeltje uit de lucht te halen dat dit 40 grams pijlen zijn:

Op de doos staat 2kg kruit, en er zitten 10 pakken van 10 pijlen in, reken maar uit:

20 gram per pijl

Ook al zou dat zo zijn, de uitwerkingen lijden er niet onder:D

nee, heel lelijk.

Wat een domme vraag Evert Jan, niemand weet toch wat je mooi vind (over smaak valt niet te twisten) en er zijn al zat reacties/filmpjes in het topic om een beeld te vormen van deze vuurpijltjes.

ik hoop dat de effecten die op de filmpjes te zien zijn er weer uitkomen heb m meerdere jaren gehad en afgelopen jaar waren totaal andere effecten :( hoop dit jaar weer als vanouds mischien productiefout ?:)

Bron: vuurwerk-hol.nl
Prijs p/ass.: € 25.00 NIEUW LABEL
Rockets_2629BS.JPG

Bij mijn dealer dit jaar ook 25 euro! Kan me herrineren dat dit vorig jaar of 2 jaar terug 27,50 was?

Maarja dit jaar voor het eerst kennis maken met deze pijlen:)

oke filmpje laat 5 pijlen zien, ik denk dat we er dus van uit mogen gaan dat ze allemaal 2 keer in het pakketje zitten?

Dat durf ik met 100% te bevestigen ja.

Nieuwe doos van dit pijlenpakket is echt super mooi! Geweldig werk van de mannen van Hardix Vuurwerk: i'm loving it!

Dit jaar waren ze 22,50€ en zelfs 25€ zonder korting.. Bijna net zo duur als light year!!! Dit is geen aanrader meer, effecten zijn wel leuk maar hij word gewoon weg te duur..

Ik vind de Black Smith Rockets nog steeds geweldig! En de prijs is netjes.

Ze zitten eigenlijk in dezelfde prijsklasse als de light year? Dan vind ik wel dat er een wow effect mag wezen!

Ze trouwens erg licht en ik twijfel of er uberhaupt 20gr in 1 pijl zit!..

Light year zak is niet te tillen vergeleken met dit pakket!

Voor 20€ en dus in een goedkoper segment als de light year zou ik ze prijs/kwaliteit top vinden nu vind ik ze helaas te duur.. Uitgaande van de 25€

Je kan het niet echt met elkaar vergelijken, omdat het niet overal een directe concurrent is, aangezien sommige mensen alleen de Black Smith rockets kunnen kopen en niet de light year. Waar ik wel mee eens ben is dat deze pijlen te hoog gaan waardoor het wow effect weg is. Zelfde geld voor de aftershock rockets, die ik meer zou aanraden dan deze aangezien het 15 euro scheelt.

dit blijven goeie pijlen al is het effect wel wat veranderd in de jaren maar heb m er toch zeker elk jaar weer bij

Back
Bovenaan