Black Out

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SH027
Artikelnaam: Black Out
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Hoog fluitende zilverstaarten schieten omhoog om over te gaan in een kakefonie van fluitend geweld, glitter en kleur. Een hemels gezicht deze vreselijk hete schoten.

Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

SH027.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

wat een leuk ding!
Ben benieuwd wat de prijs is.
Als deze goed betaal baar is lijkt het me ook een leuk ding voor over dag!

nja de prijs valt nog te doen vin k :) ff zien waar k dit leuk stukje vuurwerk kan krijgen

De beko versie is er voor 14,95 :p

Moet zeggen dat ik de prijs van deze nog mee vind vallen, maar de rest is te janken, echt belachelijke prijzen bij Schuurmans.

Die moonlight festival heb ik vorige jaar nog voor 9 euro gehad. Nu betaal je 12,50. Waar is dat voor nodig joh? Maargoed, ik was toch al niet zo'n fan van schuurmans. Nog even getwijfeld of ik toch langs zou gaan voor wat kleine dingen maar nee, zonde van je geld. 10X liever Wolff, Rubro of iets van dat niveau..

Weer een klant minder ... :tongue2:

De beko versie is er voor 14,95 :p

Moet zeggen dat ik de prijs van deze nog mee vind vallen, maar de rest is te janken, echt belachelijke prijzen bij Schuurmans.

Die moonlight festival heb ik vorige jaar nog voor 9 euro gehad. Nu betaal je 12,50. Waar is dat voor nodig joh? Maargoed, ik was toch al niet zo'n fan van schuurmans. Nog even getwijfeld of ik toch langs zou gaan voor wat kleine dingen maar nee, zonde van je geld. 10X liever Wolff, Rubro of iets van dat niveau..

Weer een klant minder ... :tongue2:

er zijn shogun dealers die alle cakes de 2e gratis geven in de voorberkoop
50 % korting

nou hier niet in t noorden zover ik weet :( maar deze neem ik er wel bij :)

Natuurlijk wel in het noorden

Magic Vuurwerk in Gorredijk FRIESLAND
Bied alle shogun cakes in de voorverkoop aan met de 2e gratis!!

50% korting, dit doet geen enkele andere vuurwerk verkoper!
Maar let op alleen in de voorverkoop!!:bye::bye:

Natuurlijk wel in het noorden

Magic Vuurwerk in Gorredijk FRIESLAND
Bied alle shogun cakes in de voorverkoop aan met de 2e gratis!!

50% korting, dit doet geen enkele andere vuurwerk verkoper!
Maar let op alleen in de voorverkoop!!:bye::bye:

oh sorry heb k ff niet goed gekeken :p voor de rest alle schuurmansdealers hebben belachelijke prijzen :S dit jaar wel ff in gorredijk kijken denk k want 2e gratis is wel goedkoop maar volgens mij kan dat ook makkelijk, veelste hoge prijzen vragen ze :S

deze viel mij een beetje tegen had er meer van verwacht de helft van de grote fluiters plopten eruit en gaven niet eens een fluit :O volgend jaar niet meer voor mij de finale daarintegen was wel weer redelijk

Back
Bovenaan