Vuurwerk079 VWC lid 30 dec 2025 #61 Iemand hem nog gehaald bij bovenstaande en kreeg je dan de Paris of de Black Hack mee?
J joao_ VWC lid zondag om 23:27 #63 Vuurwerk079 zei: Iemand hem nog gehaald bij bovenstaande en kreeg je dan de Paris of de Black Hack mee? Klik om te vergroten... Ik heb hem gehaald en ik kreeg gewoon de Blackhawk mee. Naar mijn idee met dezelfde burst als andere jaren. Echt een topper.
Vuurwerk079 zei: Iemand hem nog gehaald bij bovenstaande en kreeg je dan de Paris of de Black Hack mee? Klik om te vergroten... Ik heb hem gehaald en ik kreeg gewoon de Blackhawk mee. Naar mijn idee met dezelfde burst als andere jaren. Echt een topper.
J JensdeWaal01 VWC lid zondag om 23:30 #64 joao_ zei: Ik heb hem gehaald en ik kreeg gewoon de Blackhawk mee. Naar mijn idee met dezelfde burst als andere jaren. Echt een topper. Klik om te vergroten... Filmpje?
joao_ zei: Ik heb hem gehaald en ik kreeg gewoon de Blackhawk mee. Naar mijn idee met dezelfde burst als andere jaren. Echt een topper. Klik om te vergroten... Filmpje?
J joao_ VWC lid maandag om 13:45 #65 JensdeWaal01 zei: Filmpje? Klik om te vergroten... Nee, heb hem dit jaar helaas niet gefilmd..
Adnoctum VWC lid maandag om 15:14 #66 Ook ik had hem dit jaar weer bij de collectie. Hij deed het top net als vorig jaar harde burst en grote uitwerkingen erg tof deze.
Ook ik had hem dit jaar weer bij de collectie. Hij deed het top net als vorig jaar harde burst en grote uitwerkingen erg tof deze.