Black Cobra [Uitloop]

Leuk om te zien dat 'ie witte tail is maar qua volume is van zo'n filmpje helemaal niets nada noppes af te leiden.

Dat klopt ! Maar je kunt verwachten dat de knal niet "Hard" is !
? zou niet weten waarom niet. Vraag me ook af wat jij 'hard' noemt. Ik zou blij zijn als hij harder gaat dan een 'gewone' single shot als Binkie of Sick6, en de fratsen van Cafferata kennende is dat hierbij heel goed mogelijk. Eigenlijk verwacht ik het zelfs. Anders is het gewoon met dat uiterlijk een kek hebbedingetje :p

Ja ik had het ook gelezen:

Vuurwerk cobra werkt verwarring --> De legale cobra moet je staand afsteken, terwijl je de illegale variant op de grond legt. De inspectie is bang voor ongelukken, door het wegschieten van de komeet bij de legale variant. Ik kan me hier wel in vinden eigenlijk, wat jullie?

ik kan me lastig voorstellenwant ja ik als vuurwerkfreak checkt sowieso altijd het product wat die koopt en ook dus wat het is en wat het doet ik snap dat mensen dit weg gaan gooien als rotjes toch is het deglijk vuurwerk als je gewoon het papiertje eraf haal wat dicht gedraait is dan kan het gewoon verkocht worden ik pak 1 pakje mee maar denk jezelf maar in lees jij de gebruiksaanwijzig van een product??(die er gewoon normaal uitzien)

Wat een waardeloos product, dit is gewoon vragen of problemen. Krijg je er een gratis vuurwerkbril bij ?!

Ik las het net in de telegraaf. Vind het een beetje overbodig, als het niet deugt moeten ze het niet CE goed laten keuren..

Ik vind het niet overbodig, deze dingen zetten min of meer singelshots in een kwaad daglicht, lijkt mij dat niemand daar echt blij van wordt, maar goed ieder zijn mening.

Slecht man, kan je beter je 6 euro aan aan 12 shocks uitgeven. Ipv van deze overpriced naam product, nog gevaarlijk ook volgens het nieuws.

Ja deze is uit de handel genomen, mag niet meer ter beschikking gesteld worden aan de consument. De reden is omdat er rumoer over is ontstaan, in de telegraaf stond vandaag ook een artikel over dit product.

Back
Bovenaan