Black Cobra [Uitloop]

In een brief van de importeur. Vanaf vandaag was volgens mij een onderzoek gestart naar de veiligheid hiervan, maar cafferata wilde de uitslag niet afwachten en heeft vandaag al besloten dit uit de handel te halen en een brief gestuurd naar de dealers.

Vandaag de dummy en de echte versie van deze single shot gezien.
Toch is het wel goed, dat ze niet verkocht mogen worden.
Het geheel ziet er uit als een spanisch cracker soort.
Hij deed mij gelijk denken aan de Indians die vroeger bij Alpeco verkocht werden.
Het ziet er totaal niet uit, als een single shot.

Ik heb de winklier nog gesmeekt of hij 2 pakjes voor me apart kon leggen.
Maar ze mogen echt niet verkocht worden.
Ze hadden er ook goed ter*ng in, want de al klaar gezette bestellingen moesten ook nagekeken worden.

Heb vandaag de dummy's ook mogen zien; toffe dingen hoor, ík vind het jammer dat ik ze niet heb kunnen testen maar is misschien inderdaad wel beter dat ze niet op de markt kwamen...
Gerucht gaat nu ook dat ze bij testen nét een decibelletje te hard gingen...

ik vind het allemaal een storm in een glas water hoor...
als ik me het artikel uit de telegraaf kan herinneren, werd er beweerd dat deze Black Cobra verdacht veel op de illegale Cobra 6 leek (onzin). ook doet de lont aan de zijkant nou niet echt vermoeden dat het om een knaller gaat...

Je moet deze Cobra rechtop zetten. Als hij dan hoog in de lucht uit elkaar spat, is er niets aan de hand. Maar jongeren denken dat het spul net zo werkt als de illegale Cobra en gooien het de straat in.” -aldus de Telegraaf.

Maar wat geeft hen het recht om zomaar te beweren dat jongeren dit werkelijk denken?

maar dat is mijn mening natuurlijk

Back
Bovenaan