Black Cobra [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2030
Artikelnaam: Black Cobra
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Stuks: 4 stuks
Effectomschrijving: Single Shot met luide knal
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 8 meter
Richtprijs: 6,99

13436178.561128c6.560.jpg

Officiele productfoto komt nog online!

Ben wel heel benieuwd hoe ze er in t echt uit zien. Als ze dit uiterlijk + afwerking hebben zie ik er namelijk wel ongelukken mee gebeuren. Een singleshot met dichtgedraaid papier aan de bovenkant, kan toch niet? En je moet als verkoper er wel heel goed bij vertellen dat het singleshotjes zijn en geen knaller die je op de grond neer gooit/legt.:p
Verder zien ze er zeker wel gaaf uit!

Denk toch dat ze er wel zo uit komen te zien, aangezien er een dikke pijl op de zijkant staat die naar boven wijst en volgens mij staat er ook rechtop zetten o.i.d. bij...

Maar ben het met je eens dat dit wel apart is...

als ze weer de eerste zijn, net als volgend jaar met die vlinders, lopen volgend jaar alle andere importeurs d'r weer achteraan haha. Ziet er lollig uit, ga wel een doosje proberen maar meer niet omdat ik ze daar te duur voor vind met mijn budget.

ik ben niet zo happig op dit ding .
want een voetje maakt het product wel wat stabieler .
maar goed we wachten af

ik ben niet zo happig op dit ding .
want een voetje maakt het product wel wat stabieler .
maar goed we wachten af

Inderdaad!

Het is te hopen dat er een voetje op zit, er zijn genoeg die niks lezen en dan een item op uiterlijk kopen en dan er gewoon mee gaan gooien.

Snap dat de illegale look klanten trekt maar wat mij betreft is het niet nodig.

Ook ik was op de demo toch wel aardig verbaasd over dit product.. ik was namelijk het eerste uur in de veronderstelling dat het een grondknaller was, tot een vertegenwoordiger vertelde dat het een single shot was.

Wanneer iemand de gebruiksaanwijzing niet leest durf ik er gif op in te nemen dat er mee gegooid wordt.. vooral omdat het papier aan de bovenkant ook is dichtgedraaid..

Hoop in ieder geval dat er een voetje aan zit en dat de gebruiksaanwijzing duidelijk is..
Het kan in ieder geval een leuke knaller zijn..

Tja , het zoveelste ding waar wij freaks niet op letten. ( denk ik :p) Tenminste ik lig hier niet wakker van , als ik naar de prijs kijk is het zoiezo een nee.

Ook ik was op de demo toch wel aardig verbaasd over dit product.. ik was namelijk het eerste uur in de veronderstelling dat het een grondknaller was, tot een vertegenwoordiger vertelde dat het een single shot was.

Wanneer iemand de gebruiksaanwijzing niet leest durf ik er gif op in te nemen dat er mee gegooid wordt.. vooral omdat het papier aan de bovenkant ook is dichtgedraaid..

Hoop in ieder geval dat er een voetje aan zit en dat de gebruiksaanwijzing duidelijk is..
Het kan in ieder geval een leuke knaller zijn..

Naast die bak van bijna 400 euro, vind ik dit wederom een discutabel product van Cafferata. De vlinders van vorig jaar waren nog okee, omdat duidelijk was dat het een knaller betrof. Bij dit product is dat ondanks een duidelijke waarschuwing om hem rechtop te zetten een stuk waziger.

Ja, voor de looks en de achterliggende gedachte zou ik dit product willen testen. Maar voor de gemiddelde consument kan dit verwarring opleveren. Wellicht leidt dit product tot gevaarlijke situaties bij juist de gemiddelde consument. Als dat zo is, dan draagt dit product bij aan het onveilige imago van vuurwerk. De gemiddelde consument is immers nog steeds onwetend, ondanks duidelijke waarschuwingssignalen...

Een voetje zou veel onduidelijkheid weg kunnen nemen ja.

Dit product maar eens scherp in de gaten houden.

Sodeju! Goed voorspeld elgielo, wat een prachtlabel! ik ken wel een paar decembernoobs die ik hiermee voor de gek ga houden...

tsja raar product.

1- de naam is zo ongeveer een uit-melk-koe geworden na het gelijknamige illegale succes nummer van Blasio ellio..
alles moet tegenwordig Cobra heten..

2-
uiterlijk oogt illegaal zoals producten van Ultimate pyro met een dicht gedraait papiertje.. ook weer een meelift uiterlijk..

3- dit product schept een hoop verwarring..
Hardste knaller van NL maar het is een singel shot?.. als ik pilske op heb en niet beter weet zou ik um zo weg smijten..

Tsja zal best een goed product zijn maar ik vind het eng!

Back
Bovenaan