Black cobra 15.0

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 69
Artikelnaam: Black cobra 15.0
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 12 Staven met een knal tot op het randje van toegestaan. 15cm lang, extreem zwaaaar!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317882.f98fa2bc.560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga er gewoon niets over zeggen, ik zie de filmpjes wel in januari 2013. :) En misschien in 2014 denk ik erover om een pakje aan te schaffen, afhankelijk van wat de andere importeurs gaan brengen.

Kan ut nog groter?
Wat moet ik me er bin vooratellen.
Een duitse china boler D met een nitraat label?
Een super kanonslag met een nitraat jasje zodat er veel aan verdiend kan/mag worden?
Had ut dan fenixNL genoemd..
En waar staat die gekke 9.5 t/m 15..?
Was L, XL ,XXL niet meer goed genoeg?

Volgens mij staan de 9,5 12,5 en 15,0 voor lengte in cm.
Heb ze zelf ook gezien zijn inderdaad lompe dingen maar ben wel benieuwd of ze willen knallen :).

Ik wacht nog ff af..
Heb ergens ook de klok horen leuden over een Blasio Ellio Cobra voor de NL markt.. HINT HINT!!!
Hihi die lijkt me dan net zo leuk

Ik moet wel zeggen dat ze er zeer goed uitzien. Zowel voor de freak als voor de normale consument is dit erg leuk gedaan.

Vraag me alleen af waarom er gekozen is voor 3 verschillende maten. Er is een maximale knal in Nederland, die eigenlijk al niet erg hoog ligt. Dan gaan ze nog eens die maximale knal in 3 stappen maken. Ik neem aan dat de 3 verschillende maten van zacht naar hard gaan, waardoor dus de maximale knal in 3 stappen word bereikt ( als uberhaubt de maximale knal word bereikt ). Ofterwijl, als ik een beetje wil knallen ga ik natuurlijk niet de 2 maten hieronder kopen aangezien ik dan waarschijnlijk veel betaal ( zien er duur uit in verband met de grootte etc ) voor een niet echt harde knal.

Als ik dus van plan ben om knallers te gaan kopen, dan zal het de grootste maat zijn. Ofterwijl de black cobra 15.0 . Ik hoop dat de prijs niet al te hoog ligt en het een beetje knalt. Anders ga ik toch echt gewoon voor singleshots .. :)

Ik moet wel zeggen dat ze er zeer goed uitzien. Zowel voor de freak als voor de normale consument is dit erg leuk gedaan.

Vraag me alleen af waarom er gekozen is voor 3 verschillende maten. Er is een maximale knal in Nederland, die eigenlijk al niet erg hoog ligt. Dan gaan ze nog eens die maximale knal in 3 stappen maken. Ik neem aan dat de 3 verschillende maten van zacht naar hard gaan, waardoor dus de maximale knal in 3 stappen word bereikt ( als uberhaubt de maximale knal word bereikt ). Ofterwijl, als ik een beetje wil knallen ga ik natuurlijk niet de 2 maten hieronder kopen aangezien ik dan waarschijnlijk veel betaal ( zien er duur uit in verband met de grootte etc ) voor een niet echt harde knal.

Als ik dus van plan ben om knallers te gaan kopen, dan zal het de grootste maat zijn. Ofterwijl de black cobra 15.0 . Ik hoop dat de prijs niet al te hoog ligt en het een beetje knalt. Anders ga ik toch echt gewoon voor singleshots .. :)
nou wil ik niet als betweter overkomen want dat is de bedoeling niet, maar wat ik begrepen heb van vuurwerkkenners op deze site is dat niet zozeer de maximale knal het probleem is maar dat ze anders meten dan onze belgische buren.bv dezelfde max knal maar gemeten van een andere afstand.:bye:

Als je die staaf alleen al op je bakkes gegooid krijgt, dan zie je sterren. Dan is het lontje nog niet eens aangestoken...

Om eerlijk te zijn, heb ik weinig vertrouwen in het Nederlandse knalspul. Ben ik de enige die hier sceptisch naar kijkt?

Als je die staaf alleen al op je bakkes gegooid krijgt, dan zie je sterren. Dan is het lontje nog niet eens aangestoken...

Om eerlijk te zijn, heb ik weinig vertrouwen in het Nederlandse knalspul. Ben ik de enige die hier sceptisch naar kijkt?

Het schijnt dat we ook op knalgebied dit jaar wel eens verrast kunnen worden :)

Uuh 6gr bus kruit/ black powder mag er in 1 knaller gelood ik nu..
Kijk na de duitse cubus kanonslag of de weco kanonslagen (met rine fuse).
Deze knallen de NL knallers er makkelijk uit..
Laat het zi zeggen. Deze duitze kwaliteit kan strax ook in nl..
Dus een vooruit gang...
Helaas nog steeds geen flash.. En helaas zijn er importeurs die zijn knallers overdreve groot zwast en dik makwn..
Wsnr groot verkoopt... We wachten het af

Als ze gaan knalle als die duitse cubuse ga ik ze zeker kopen, die cubuse knallen best wel aardig op een ijzerpaaltje maar op de grond weer niet

Uuh 6gr bus kruit/ black powder mag er in 1 knaller gelood ik nu..
Kijk na de duitse cubus kanonslag of de weco kanonslagen (met rine fuse).
Deze knallen de NL knallers er makkelijk uit..
Laat het zi zeggen. Deze duitze kwaliteit kan strax ook in nl..
Dus een vooruit gang...
Helaas nog steeds geen flash.. En helaas zijn er importeurs die zijn knallers overdreve groot zwast en dik makwn..
Wsnr groot verkoopt... We wachten het af

Alleen de Kubische Kanonenschag is een stuk compacter. Niet dat deze supergoedkoop is, maar normaal betekent dat hoe compacter, des te goedkoper. Zullen deze dingen dan niet verhoudingsgewijs prijzig worden?

Wil je een goede knal krijgen met het kruit wat ze in dit soort dingen stoppen heb je super goede eindstoppen nodig en een dikke huls, waarschijnlijk zijn deze knallers voor 70-80% opgevuld met klei, net zoals die grote knallers uit het kung fu pakket.
Ze gaan hier never nooit buskruit in stoppen en dan bedoel ik de korrels waar shells mee omhoog geschoten worden. Zelfs dan heb je nog een keiharde dikke huls nodig.
Dit word gewoon niks , denk ik.
Zelfde als de NL nitraatmatten en NL hindoerollen. Amahoela dat die keihard gaan.

Back
Bovenaan