Black Box Finale

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC220
Artikelnaam: Black Box Finale
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: niet bekend
Effectomschrijving: Een echte finale voor je show. Een overvloed aan sterren in goud, blauw en paars. Witte glitter, gouden waterval effecten, kroon effecten afgewissled met zilveren crackling bloemenpracht
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €29,95
Verpakkingseenheid: 4
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb al enkele filmpjoes van dit product gezien...en het valt me op dat ze allemaal verschillen:P

Op 31 december aan het eind van de verkoopdag hebben wij 3 van deze batterijen afgestoken, 3 stuks te gelijk gaf een leuke chaos. Effecten zijn welliswaar niet groot. Zat volgens mij ook geen logica in qua effecten alles ging door elkaar heen. Hij kostte bij de Halfords 26,99 en werd redelijk toch nog redelijk verkocht (ook omdat er een bordje bij stond ''met finaleschoten'', wat pure onzin was maar goed is verkooptechniek).

Deze gister weer eens gezien op de demo in Barendrecht.
Hij viel mij 100% mee voor een cake die al langere tijd mee gaat. Goede boekketen, goede burst, denk dat ik hem maar weer eens aanschaf.

Ik had deze cake afgelopen jaar. Was een prima cake. De effecten waren groot en de burst was gewoon goed te noemen. Als hij dit jaar weer maar €13,50 is bij mijn dealer, schaf ik hem weer aan denk ik...

Ik had deze cake afgelopen jaar. Was een prima cake. De effecten waren groot en de burst was gewoon goed te noemen. Als hij dit jaar weer maar €13,50 is bij mijn dealer, schaf ik hem weer aan denk ik...

Voor die prijs die jij noemt hoef ik er niet eens over na te denken. Dan komt hij op zeker in m'n collectie. Helaas kan ik hem niet voor die prijs krijgen. Maar voor dat geld wat jij noemt heb je echt een topper in die range.

Back
Bovenaan