Bijtjes/Wespen

Ze zijn leuk om mee te ouwhoeren met anderen. Of om ze allemaal met de lontjes 1 richting op te leggen en dan kruit over de lontjes. :p

Afgelopen zomervakantie in italie ook vuurwerk gekocht, daar zaten ook een aantal soort van super bijen bij. lengte van vleugel tot vleugel was 12 cm, lengte was 10 cm. Eerst steeg hij in 2 fases op (eerst 2 m, daar even blijven hangen, dan nog 1,5 meter, en dan komen er 2 ballen uit die ontploffen. Knal was vergelijkbaar met een thunderking.

Buurjongen had vorig jaar paar van die dingen uit duitsland, ik vind ze wel vet want ze gingen donders hoog, met mooie kleuren en dan knalde die,
dit jaar even pakje halen en kijken of het wat is

Ja
heb ze vorig jaar in actie gezien. Was alleen van een ander merk.
Als je ze goed op de grond legt, vliegen ze recht omhoog de lucht in. Liggen ze niet dan blijven ze op de grond een beetje liggen spuiten.

Zijn wel grappige dingetjes, leuk voor de jongere mensen die iets aan vuurwerk willen hebben.

:bye:

Idd. dit is geen aanrader voor mensen die van knal houden zoals ik :)
de belgische flying bees knallen wel.

:bye:

kvind dit echt *** dingen! verleden jaar stond mn tas tegen een bankje aan en toen vloog er zo'n bijtje van mn broertje in:shocked: zat ook wat illegaal spul in dus er was niet echt veel van mn tas over :bonk:

gr johnno

ik ken ze nog van vroeger.
toen kon je daar een heel pakket van kopen. de grote wespen ontploften ook nog eens. erg leuk spul. zal nu wel uit de handel zijn.

hartstikke leuke dingen! zo'n ding wat de lucht in zoeft, echt iets voor grote baby's :D en dit jaar de Super Bees van Broekhoff!

ik vind het maar niks. maar dat is mijn mening.
eigenlijk is het een grondbloem die de lucht in gaat.
had ze voorig jaar nog dit jaar koop ik ze niet meer.

leuke dingen om erbij te hebben die bijtjes. Ik heb elk jaar meestal wel bijtjes van lesli vuurwerk die mij overegens niet tegen vallen. Die van devil zou ik niet weten misschien is daar van de 12 bijtjes 1 of 2 weigeraars bij.:)

Ik vind ze niet zo leuk, de meeste vliegen bij mij niet, maar blijven juist hangen. Vindt het uiterlijk ook niet mooi (jaja, dat is ook belangrijk:p)

Ik vind ze niet zo leuk, de meeste vliegen bij mij niet, maar blijven juist hangen. Vindt het uiterlijk ook niet mooi (jaja, dat is ook belangrijk:p)

bij de bijtjes is het de bedoeling dat ze omhoog vliegen even blijven hangen weer omhoog gaan weer stil blijven vliegen en dan weer stuk omhoog als dat niet het geval is spreek je van een weigeraar naja hij gaat wel af maar niet correct

bij de bijtjes is het de bedoeling dat ze omhoog vliegen even blijven hangen weer omhoog gaan weer stil blijven vliegen en dan weer stuk omhoog als dat niet het geval is spreek je van een weigeraar naja hij gaat wel af maar niet correct

whahaha dit is echt complete bullshit.
de bijtjes vliegen 10 meter omhoog en that's it!

volgens mij ben je in de war met een apache!
hoeveel kruit denk je dat je nodig hebt om een dergelijk effect als bovenstaand te bereiken? niet met het halve gram wat in een bijtje zit!

Laatst bewerkt:

Mag ik vragen hoe je aan deze info komt?
Dan zou zo'n bijtje de vorm en het effect van een Girondola moeten hebben..:wink: Dit effect zal je echter bij de kleine bijtjes/wespen (en al t andere vuurwerk) in NL niet tegen komen.:)

Back
Bovenaan