Big Trouble

mikeole

VWC lid
Artikelnummer: 2010
Artikelnaam: Big Trouble
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 16,-

2010.jpg

Film 2012:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een lekkere bak voor een 16 schots.
Mooie effecten, en goed betaalbaar ook. 15 gram per shot.
Zeer nice. Ik zal em ff onthouden.
greetzz

Leuke cake,maximaal gevuld met mooie palmen en blinkers en dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs.Kijk dit is nou wat we willen zien :)

Prima cake. Ontzettend goede prijs/kwaliteitsverhouding. Volgens mij hoor ik een hele lekkere burst op het filmpje trouwens! :)
Doet me nogal denken aan de Panter. Wanneer je er twee tegelijk schiet zou hij zo maar eens de panter kunnen overtreffen, voor minder geld!

Alleen ontzettend jammer dat de bass van de camera of volle sterkte staat.
De burstladingen lijken wel bominslagen.

Verder wel een erg mooie cake.

Hoe het geluid uit eindelijk gaan klinken in de straat weten we allemaal onderhand wel, zo ver kunnen we nog wel nadenken toch? Het gaat meer om de uitwerkingen. Ik moet zeggen, voor de 16 euro, een euro per schot, is het een hele leuke batterij!

Ook ik ben behoorlijk enthousiast geworden door wat ik allemaal van Katan heb mogen aanschouwen tot nu toe en ze komen met mooie producten dit jaar en daar is deze cake er zeker eentje van in mijn ogen. Deze cake heeft een goede burst en mooie effecten en met zijn 16 schoten voor € 16,00 komt hij in elk geval op mijn lijstje te staan.

Er ook maar bijgezet
in mijn Assortiment
dit jaar

De prijs bij Aktie Shop Zutphen is voor
mij de reden om deze ook te pakken

En natuurlijk de hele lijn pak ik mee
effectten spreken mijn aan

Laatst bewerkt:
Wat vinden degenen die dit product hebben meegemaakt hier nu van?
Uit de filmpjes word ik niet echt wijs of dit nou een aanrader is of niet.

Voor €16 mag deze wat mij betreft als erg goede cake bestempeld worden. Prima effecten, niks mis mee.

Volgens mij 2012 €17,50
Maar vindt hem voor die prijs nog steeds een topper
Vindt zelf deze bijna allemaal goed

Wat ik nu ga doen is tegen mij geloof:D.. Maar ik wil het jullie niet onthouden.

Bij vurwerk4all.nl is hij in de aanbieding.. 4 halen 2 betalen. Dus voor 35€ heb je een super bak staan..

lekker doorlonten, eerst eentje daarna 3 tegelijk.. Argh waarom boycot ik die zaak:D

Back
Bovenaan