Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Prima cake. Ontzettend goede prijs/kwaliteitsverhouding. Volgens mij hoor ik een hele lekkere burst op het filmpje trouwens!
Doet me nogal denken aan de Panter. Wanneer je er twee tegelijk schiet zou hij zo maar eens de panter kunnen overtreffen, voor minder geld!
Hoe het geluid uit eindelijk gaan klinken in de straat weten we allemaal onderhand wel, zo ver kunnen we nog wel nadenken toch? Het gaat meer om de uitwerkingen. Ik moet zeggen, voor de 16 euro, een euro per schot, is het een hele leuke batterij!
Ook ik ben behoorlijk enthousiast geworden door wat ik allemaal van Katan heb mogen aanschouwen tot nu toe en ze komen met mooie producten dit jaar en daar is deze cake er zeker eentje van in mijn ogen. Deze cake heeft een goede burst en mooie effecten en met zijn 16 schoten voor € 16,00 komt hij in elk geval op mijn lijstje te staan.