recemonster VWC lid 8 sep 2020 #141 ajaxciedjuhh zei: Behoorlijk aan de prijs, Wel een erg mooie box! (kwam de video tegen op YT) Klik om te vergroten... Mooie box maar dit is niet de Big Platina Crystal van Cafferata. Kijk ook maar op de doos dit product heeft Crystal Big Platina.
ajaxciedjuhh zei: Behoorlijk aan de prijs, Wel een erg mooie box! (kwam de video tegen op YT) Klik om te vergroten... Mooie box maar dit is niet de Big Platina Crystal van Cafferata. Kijk ook maar op de doos dit product heeft Crystal Big Platina.
Flashing_Diamond VWC lid 30 sep 2022 #145 World's Toughest Fireworks zei: Dit betreft sinds dit jaar een uitloop artikel. Klik om te vergroten... Toch wel een best populaire box geloof ik. Waarom is ie naar de uitloop?
World's Toughest Fireworks zei: Dit betreft sinds dit jaar een uitloop artikel. Klik om te vergroten... Toch wel een best populaire box geloof ik. Waarom is ie naar de uitloop?
World's Toughest Fireworks VWC lid 6 okt 2022 #146 Flashing_Diamond zei: Toch wel een best populaire box geloof ik. Waarom is ie naar de uitloop? Klik om te vergroten... Deze box hebben we een paar jaar gevoerd, we blijven graag vernieuwen en innoveren daarom maakt deze box plaats voor andere nieuwe gave boxen.
Flashing_Diamond zei: Toch wel een best populaire box geloof ik. Waarom is ie naar de uitloop? Klik om te vergroten... Deze box hebben we een paar jaar gevoerd, we blijven graag vernieuwen en innoveren daarom maakt deze box plaats voor andere nieuwe gave boxen.