Big Momma [COMPOUND]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 216
Artikelnaam: Big momma
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 1944 gram
Aantal schoten: 4x 36 schots
Effectomschrijving: Compositie van 4 losse cakeboxen met elk 36 schoten. De Big momma beukt in een ongenadig tempo haar effecten de lucht in. Na afloop van deze show kan niemand er meer omheen: het nieuwe jaar is aangebroken!
Tijdsduur: 105 sec
Stijghoogte: 15 - 20 sec
Richtprijs: € 149,50
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

216_big_momma_600x441.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje, zoals gebruikelijk uit de losse pols geschoten tijdens de Lesli Preview:

Hierbij mijn film van twee stuks:

Voor honderd euro zal niemand zich belazerd voelen. Prima prijs-kwaliteit verhouding! Leuke diverse effecten in oplopend tempo. Precies wat de meeste consumenten ook zoeken. Voor ons liefhebbers is het misschien een beetje te standaard qua uitwerkingen, maar wat verwacht je dan voor 25 euro per cake? Niets mis met deze doorlontcombinatie.

Ja hoor lekker bakkie deze, vooral als je er 2 naast elkaar zet heb je een prima showtje in huis! Nix mis mee, gewoon een lekkere rammer!!!!

Voor dat geld een prima bak, zou bij de gewone consument denk ik ook heel populair kunnen worden.

Het filmpje van Anaconda nog eens bekeken en ik heb echt het idee dat de linker een stuk minder volle boeketten heeft dan de rechter.

Deze ga ik zeker even in de gaten houden. Mooie kleuren en genoeg afwisseling in effecten, dit lijkt mij een geweldige cake om te hebben!

Ik heb gisteravond tijdens de Winkeliersdemo een nieuw filmpje gemaakt waar deze keer één exemplaar werd ontstoken:

Nog niet slecht voor 99 euro. Groot bijkomend voordeel voor normale consumenten is. Dat in veel dorpen de boerenbond/welkoop. Wel zit en hij dus goed verkrijgbaar zou zijn. Indien lesli er genoeg heeft natuurlijk. :)

bij mij doet het filmpje het niet Gizmo. Ligt dit aan mij of zijn er meer mensene die hier last van hebben?
greeetzz

Back
Bovenaan