Big Messier

jawe

VWC lid
Artikelnummer:HOL02
Artikelnaam:Big Messier
Netto Kruitgewicht:480g
Verpakkings eenheid:
Aantal Schoten:60
Effect omschrijving:
Prijs:€38
HOL02.JPG

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Wel grappig om in je collectie te hebben, maar ik vind er niet zo veel aan. Ik koop liever losse mersier potjes.

Hier is mijn film van de Big Messier, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind hem niet interessant. Erg standaard uitwerkingen. Die fluiters tussendoor zijn nog wel leuk (ze gaan erg hoog), maar verder standaard. Typisch Thor trouwens ook. Peonies met crackling.
Te duur voor wat je krijgt.

samen met de fusion uit de thor collection van zena vind ik dit de beste budget cake van zena.

je krijgt gewoon hardstikke waar voor je geld. een leuke show in een cake, goede afwisseling, goede burstknallen, voor mij een cake die er volgend jaar weer bij moet zijn

Deze cake had ik dit jaar ook in mijn collectie.
Had hem als vervanger gekregen voor de fusion, omdat deze niet geleverd was bij Pronk.
Op zich geen verkeerde bak, maar hij schoot met een vreselijk hoog tempo zijn schoten de lucht in.
Hij was in zo'n 15 seconden leeg, erg jammer dus.
En wat mij opviel was het erg korte lontje, na aansteken ging duurde het maar zo'n 2 seconden voor dat hij afging. Dat was wel even schrikken :shocked:

Had deze ook gekregen als vervanger voor de fusion bij Pronk. Leuke bak maar voor 38 euro zou ik hem nooit kopen. Geen last gehad met het lontje:D

Leuke cake. Goed uitgevoerde fluiters alleen de boeketten zijn wat minder gevuld. Dus voor de €40 koop ik liever wat anders.
Hier het filmpje van de Big messier:
(HD)
+ YouTube Video

Met zijn 3en te gelijk zoals hierboven is het natuurlijk wel een mooi geweld:)

het kan zo zijn maar ik heb op een site in friesland ze nog zien staan .en als dat zo is zal er wel geen vraag meer naar zijn je weet het niet :bye:

Back
Bovenaan