Big Gold Crystal

Voor 109 euro zal ik hem zekers gekocht hebben..

Jammer dat er van dit blokje geen straat flimpjes zijn want ben zo beneuiwd hoe die doet in de straat
heb elke jaar wel op lijst staan maar 200 euro is best hop geld..

deze gekocht voor 75 euro op de freakavond (haulerwijk) benieuwd naar deze.
Het is dat mijn budget al op is en haulerwijk uit de route ligt...vorig jaar gehad en echt een mooie box voor die prijs. had er zelf 125 voor betaald. (die ik had was trouwens wel productiejaar 2012 en dus geen compound)

ik lees er alleen maar goede verhalen over en heb hem zelf ook gekocht dit jaar, maar toch. de effecten op het filmpje hierboven lijken erg klein. kan natuurlijk aan de camera liggen. hoe is hij live ervaren?

ik lees er alleen maar goede verhalen over en heb hem zelf ook gekocht dit jaar, maar toch. de effecten op het filmpje hierboven lijken erg klein. kan natuurlijk aan de camera liggen. hoe is hij live ervaren?

Gefilmd met mijn Huawei p30 lite. Effecten VT vond ik zelf ook niet al te vet, Effecten FS waren zeker wel in orde en de crackling was zeer goed.

staan beide op de foto zie ik nu...

ik heb hem ook in compound,gewoon vierkant.
die op de foto is de platinium box volgens mij.
Is eigenlijk dezelfde. Echter de oorspronkelijke versie was niet compound en de nieuwe dus wel. Vandaar in één lijn (is makkelijker met verbinden) en ook 2.0

1 van de betere Cafferata boxen. Wij hadden er 2 en we dachten we schieten hem ook per 2. De linkse is van mij rechts die van stookmaat!!

Ze verkopen al jaren "Cafferata" of al jaren kopieën
Dit zou dus de zelfde boxen kunnen zijn met een Look A like label?

Het betreffen ordinaire kopieën. Deze zijn NIET afkomstig uit dezelfde fabriek. Een compliment voor Cafferata zou je kunnen zeggen, maar wel vervelend dat deze matige in kwaliteit zijnde boxen met de echte Crystal lijn worden verward.

Back
Bovenaan