Big Boys Super Booster

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: S204
Artikelnaam: Big Boys Super Booster
Aantal Schoten: 39 shots
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: Deze cakebox zorgt voor een show op zich door heftige mine en palm effecten te combineren met felle blinkers. De finale van 6 schoten ineens, maakt deze super booster een ware uitblinker in zijn soort.
Tijdsduur: 40 sec
Afmetingen: volgt
Verpakkingseenheid: volgt
Richtprijs: €42,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt goed. Vind de omschrijving erg interessant. Hopelijk wordt deze ook scherp geprijsd. Dan zou t zomaar kunnen dat hij met O&N in de straat staat!
Maar...altijd eerst de films+live versie afwachten.

Palm effecten met daaronder een mine, dat trekt zeker mijn aandacht:D
Maar wat ook al is gezegd, eerst wachten op films/live beelden, want het zal niet de eerste keer zijn dat een cake tegevalt, ondanks de mooie omschrijvingen.

als ik zo de omschrijving lees, klinkt dit dit bij mij als muziek in de oren. nu maar wachten op het filmpje

Klinkt leuk, maar nu eerst maar eens fijn de filmpjes/foto's en prijs afwachten voor mij (en wat duurt dat dan lang hè, als we zo nieuwsgierig zijn). Speculeren over alleen de beschrijving van de nieuwe produkten is natuurlijk wel leuk, maar vrij zinloos vind ik eigenlijk. Dat geld sowieso wel voor al de nieuwe Beko producten voor mij.

Gezien vanavond bij de demo van Beko.
De burst die van deze cake komt is ongekend hard.
De cake kost 42,50 euro
Schiet mooi mines gevolgd door colour blink en sluit af met een finale.
Voor mij een topper, met een hoog cijfer
Film komt z.s.m. online

Vraagje :
Wat is de juiste naam van dit artikel?
Op de site van Beko staat : Benaming:
Super Boost Merk: SkyLine Fireworks
Maar je ziet op het artikel nog net de letter " e " achter de T,
dus neem aan dat het boostER moet zijn.

Iemand die de juiste naam weet?

Gr.teejoo

ok ik heb m dus nu gezien en nu geloof ik het wel!
mooie harde bursts hoor! De effecten zijn qua omvang volgens mij ook behoorlijk groot, een lekkere gevulde lucht dus!

WOW, wat een mega pot zeg!
Mooie boeketten, mooie mines, harde burst, duurt (redelijk) lang en heeft een lage prijs! (Wat wil je nog meer?!)
Wat mij betreft een aanrader.

Nu nog een Beko dealer vinden.....

dit is echt een geweldige pot ga hem dan ook zeker nemen mooie afwisselende effecten die goed bij elkaar passen, mooie mines eronder, lekkere bursts en een heerlijk ritme! gewoon een toppertje.

Laatst bewerkt:
Iemand deze in real life gezien. In rijswijk werd die niet geschoten omdat ie nog niet binnen was. Op het filmpje ziet ie er erg goed uit en wil hem misschien nog er bij nemen!

De vriend van mn zus heeft deze nog aangeschaft. Ik vind het echt een bruut ding. Grote tubes heeft hij en de filmpjes zijn veelbelovend. Ik ben benieuwd.

Bruut, dat is zeker het juiste woord! Damn wat een grote effecten worden er met een moordend tempo uit deze bak gepompt. Echt een topper!

Bruut, dat is zeker het juiste woord! Damn wat een grote effecten worden er met een moordend tempo uit deze bak gepompt. Echt een topper!

Nou, daar kan ik me inmiddels wel bij aansluiten. Sjee wat heb ik van deze cake genoten. Mooie mines en grote boeketten met een flinke burst. En met dat tempo was het helemaal geweldig.

Absolute aanrader is dit. Basta.

dit is een blijver! man wat was dit een geweldige cake. deze had echt de grootste effecten van alle cakes die ik geschoten heb, echt enorm waren ze. om kort over deze cake te zijn: heerlijk tempo, erg grote boeketten, super bursts, mooie kleuren/mines en een super finale van 6 schoten tegelijk. staat nou al weer genoteerd voor 2012:). was echt een Topper!

sluit ik me helemaal bij aan .
Een van de mooiste bakken die ik afgelopen jaarwisseling geschoten heb.
Vooral de bursts,finale en de grote boeketten zij me bijgebleven.
Zeker een blijver deze Super Booster

Back
Bovenaan