Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Goede avond

Zou je eens kunnen kijken voor me van welke importeur dit is kan het net niet zien op de foto,

Vriendelijke Groet,

als je heel goed kijkt bij het eerste stoplicht zie je nog net gbv staan

Edit: heb net even in de winkel gekeken en de importeur is inderdaad GBV-WECO

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar het filmpje van het stoplicht van de big bazar!! , voor mij compleet nieuw en niet gezien nog bij de big bazar hier in mijn vestiging
Naar mijn weten is het een felle fluitfontein.
Niet elke vestiging heeft deze dus nog?

In Zoetermeer vandaag 'n pakje stoplichten gescoord, de oude combi assorti nog niet gezien, alle andere vuurwerk (grondbloemen, hailstorm, pakketten) was ook zo goed als op. Bij Action hetzelfde, alleen nog veiligheidsartikelen.

Edit: Video gevonden, niet de allerbeste maar geeft wel het effect weer. Effect vanaf 1m46s.

Wat mij ook opviel is dat er "vanaf 16 jaar" op staat, terwijl het nog wel F1 is..

Ben vandaag bij de Big bazar in Apeldoorn geweest en in Deventer.
In beide plaatsen geen stoplicht-fonteinen te krijgen, in Apeldoorn lag alles er nog zoals knetterlinten, crackling balls, grondbloemen en de kleine pakketjes.
In Deventer waren alleen de grondbloemen uitverkocht, voor de rest hetzelfde assortiment.

Ik ben gisteren in Den Haag vestiging Spui geweest, daar ligt alles, inclusief de goede Combi-Assorti pakketten. Ik heb er gelijk vijf van gekocht, en wat opvalt is dat er op deze pakketten een production date van 2016 staat. Ik denk persoonlijk dat deze al waren gepland voor verkoop bij Big Bazar, echter was er iets waardoor GBV in de tussentijd maar de Hot Shots heeft geleverd, die niet zo in de smaak vielen.. Maar dat is maar speculatie, hè!

Ik wil graag mijn ongenoegen terugnemen over Big Bazar in 2016 omdat de oude vertrouwde Combi-Assorti pakketten gewoon weer terug in het assortiment zijn. Kwaliteit lijkt net zo goed als vorig jaar, de inhoud is hetzelfde. Voor wie het even kwijt is, hier een opsomming:

– 6 flitsblokjes (Disco Flash)
– 3 knetterballen (Crackling Balls)
– 4 grondbloemen (Ground Bloom Flower)
– 4 grondbloemen met crackling (Ground Bloom Knetter)
– 8 flitsblokjes met crackling (Disco Crackling Fountain)

Al met al is dit een heel stuk beter dan Hot Shots en zeker waar voor je geld (€1,65).
Voor meer informatie en filmpjes kun je het beste een paar pagina's terug kijken in deze thread.

Afbeelding, via Google:
2432813.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb vanmorgen met de reclamefolders kortingsbonnen van Big bazar ontvangen; één van 15% korting op een artikel naar keuze en éénzelfde van 10%. 't Is niet bijzonder veel, maar het is toch altijd mooi meegenomen!

Geldig van 12 tot 31 december.

Voor alle vuurwerkfreaks in Groningen: De grondbloemen, flitsfonteintjes en gewone fonteinen zijn nu nog volop te krijgen in Big Bazar Vismarkt. Er is me daar verteld dat het OP=OP is.

even bij de big bazar geweest in pijnaker ze hebben weer vuurwerk!!!!
van de week even goed winkelen. helaas zijn me foto's te groot om te kunnen plaatsen

Vanmorgen even na het boodschappen doen, de Big Bazar in Assen binnen gelopen. Ook daar lag het 1 en ander aan Cat 1 alweer, heb gewoon wat meegenomen.

Ik heb meegenomen 2 pakken grondbloemen 36st, 7 pakjes met disco cracker fountains 6st, en een assortiment met verschillende grondbloemen 1 zonder en 1 met crackling,en wat van die discoflitsers.(Staan niet op de foto).
Bekijk bijlage 33393

Kwaliteit is niks mis mee, heb net van alles wat afgestoken. Al is het mij meer te doen om even weer wat kruit te snuiven.

De disco cracker fonteintjes zijn best wel geinig, voor zulke kleine rakkers.(snel maar fel). Even snel een filmpje van gemaakt.

Die cracker fonteintjes deden bij mij iets heel anders vorig jaar. Heb ze nog liggen, zal kijken of ik er een filmpje van kan maken. Kort samengevat: Eerst een seconde of 20 flitsen zonder crackling, en daarna heel heftig krakelen.

Die cracker fonteintjes deden bij mij iets heel anders vorig jaar. Heb ze nog liggen, zal kijken of ik er een filmpje van kan maken. Kort samengevat: Eerst een seconde of 20 flitsen zonder crackling, en daarna heel heftig krakelen.

Volgens mij behoren ze ook zo te gaan zoals jij aangeeft. Ik zie even veel langs komen die een wat langzamer tempo hebben, maar evenmin ook net zoveel die wat sneller gaan. Dat kan al binnen een pakje van 6st het geval zijn, heb er net nog 1 geprobeerd die was wat langzamer.

Voor die 70 cent ga ik me daar niet zo druk over maken ook.

Back
Bovenaan