Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

4 fonteinen voor €1,99 adviesprijs. Zelfde prijs voor de luchthuilers.
Ze staan ook op de site vuurwerkbieb.nl

Waarschijnlijk gaat het storm lopen bij de Action, Aldi, Big Bazar, Blokker, Hema en noem maar op. Een dag der dagen met alleen maar Cat1? Nou denk het toch niet.

Ik vond de nieuwe 4 star fonteinen al zwaar aanvoelen, na het aansteken waren ze evenlang als vanouds. En een papieren voetje... mijn complimenten! Als waterval effect willen ze ook mooi uitpakken :)

Waarschijnlijk gaat het storm lopen bij de Action, Aldi, Big Bazar, Blokker, Hema en noem maar op. Een dag der dagen met alleen maar Cat1? Nou denk het toch niet.
dat is inderdaad het geval, de manager van de big bazar hier vertelde dat hij nog geen jaar heeft gehad dat hij al zoveel heeft verkocht. bestellen en iedere keer is het einde dag op, of hij nou meer bestelde of niet het was op. net weer aangeleverd :handsup:

De Star Fountains zijn wat mij betreft de beste producten bij Big Bazar. Deze komen goed hoog, ik denk tot een meter of 2,5, en duren ook best een tijdje. Wat mij betreft doen ze ook niet echt onder voor de Funke Silberfontanen.

Heb gister behoorlijk ingeslagen gister. Dan kunnen de kids iig al wat stoken, papa heeft nog wel wat voor zich zelf. Schappen lagen hier nog goed vol, maar zag ook al jeugd opzoek naar het spul, zal ongetwijfeld snel gaan.

Back
Bovenaan