Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Ik heb ook weer wat leuks ingeslagen :)

Combi-assorti is altijd leuk, en de star fountains zijn uitzonderlijk goed (aanrader). Pakje stoplichten voor de fluit, hoewel zo'n Piccolo nog veel harder krijst :tongue2:

Wat wel opviel is dat de knetterballen in de Combi-Assorti van het type “pili cracker in plastic huls” (die vorig jaar hun intrede deden, waarschijnlijk weer iets goedkoper) zijn, in plaats van de vertrouwde met zo'n zakje met kleine balletjes. Ik vind daar geen zak aan, ze ploffen niet meer zo uit elkaar maar liggen gewoon een beetje te pruttelen... :thumbsdown:

Laatst bewerkt:
Ik heb ook weer wat leuks in geslagen :)

Combi-assorti is altijd leuk, en de star fountains zijn uitzonderlijk goed (aanrader). Pakje stoplichten voor de fluit, hoewel zo'n Piccolo nog veel harder krijst :tongue2:

Wat wel opviel is dat de knetterballen in de Combi-Assorti van het type “pili cracker in plastic huls” (die vorig jaar hun intrede deden, waarschijnlijk weer iets goedkoper) zijn, in plaats van de vertrouwde met zo'n zakje met kleine balletjes. Ik vind daar geen zak aan, ze ploffen niet meer zo uit elkaar maar liggen gewoon een beetje te pruttelen... :thumbsdown:
Tja... in elke knetterbal zit het nu...

Ja dit klopt! Ze waren bij de kassa ook erg verbaast want grondenbloemen kosten normaal €1,99 p.st en nu 3 voor 2,50 Haha heb effe flink ingeslagen voor dese prijs

Tja... in elke knetterbal zit het nu...

Vuurwerkpakket van de aldi afgelopen jaar (voor 7,99?)
Zitten geen pallets in, maar losse balletjes. Die knetteren naar mijn mening stuk harden dan de pallets die tegenwoorden in alle bulkpack zitten.
De pallets springen soms ook de lucht in, bij de oude variant nergens last van :)

Men verkoopt ook weer zakjes losse knetterballen, batch 2018. Ditmaal zit er in plaats van het 'gebruikelijke' plastic dopje gewoon een Break Dance in, inclusief glanspapiertje. Aangezien die van Broekhoff van de Action wéér anders zijn, ben ik benieuwd waar Lesli dit jaar bij de Aldi mee komt.
Overigens viel het me ook op dat er in de Combi-assorti geen knettergrondbloemen meer zitten. Vroeger was het zover ik me herinner vier normale en vier knetter. Nu 2x4 normale grondbloemen met een ander labeltje.

Men verkoopt ook weer zakjes losse knetterballen, batch 2018. Ditmaal zit er in plaats van het 'gebruikelijke' plastic dopje gewoon een Break Dance in, inclusief glanspapiertje. Aangezien die van Broekhoff van de Action wéér anders zijn, ben ik benieuwd waar Lesli dit jaar bij de Aldi mee komt.
Overigens viel het me ook op dat er in de Combi-assorti geen knettergrondbloemen meer zitten. Vroeger was het zover ik me herinner vier normale en vier knetter. Nu 2x4 normale grondbloemen met een ander labeltje.

Verhip, je hebt gelijk zeg! Was me nog niet eens opgevallen, maar inderdaad ontbreekt de opdruk "knetter" bij de paarse grondbloemen, en ze hebben nu ook hetzelfde artikelnummer... Heel jammer, ik vond de knetterbloemen één van de dingen die dit pakketje juist zo goed maakten. Die flits-knetterdingen zijn wel aardig, maar die flitstaartjes bijvoorbeeld geef ik niets om. Normale grondbloemen kan je overal wel voor een habbekrats krijgen, knetterbloemen niet!
Stelletje oplichters... :angry:

Laatst bewerkt:
Pakketje van 1,65 helaas niet kunnen vinden bij de winkel hier.
En de 3 voor 2,50 geldt alleen voor de spullen onder 1 euro, dus niet voor de grondbloemen 36st helaas... die zijn 1,99€

En de 3 voor 2,50 geldt alleen voor de spullen onder 1 euro, dus niet voor de grondbloemen 36st helaas... die zijn 1,99€

Vreemd. Iemand, in de vorige pagina, heeft wel grondbloemen kunnen inslaan voor 3 voor 2.50. Misschien letten ze niet goed op bij die Big Bazar ;)

Hier zeiden ze tegen mij dat het wel een fout was in de folder, maar wel mochten verkopen voor die actieprijs van het hoofdkantoor. Heb dus die 3x de combi assorti pakketjes en 3x de grondbloemen voor totaal 5 euro.

Back
Bovenaan