Ischa
VWC lid
Is The Junk ook cat 1?![]()
Was het maar waar. nee is mn overgebleven vuurwerkkratje in de schuur waar ik altijd alles inleg.
Die starfoneintjes ook nog bijgehaald ook best leuk spul .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja... in elke knetterbal zit het nu...Ik heb ook weer wat leuks in geslagen![]()
Combi-assorti is altijd leuk, en de star fountains zijn uitzonderlijk goed (aanrader). Pakje stoplichten voor de fluit, hoewel zo'n Piccolo nog veel harder krijst
Wat wel opviel is dat de knetterballen in de Combi-Assorti van het type “pili cracker in plastic huls” (die vorig jaar hun intrede deden, waarschijnlijk weer iets goedkoper) zijn, in plaats van de vertrouwde met zo'n zakje met kleine balletjes. Ik vind daar geen zak aan, ze ploffen niet meer zo uit elkaar maar liggen gewoon een beetje te pruttelen...![]()
Op die foto lijkt het alsof 3 voor 2,50 ook voor dat kleine pakketje geldt
Op die foto lijkt het alsof 3 voor 2,50 ook voor dat kleine pakketje geldt
Die normaal 1,65 kost.
Iemand al gecheckt in de winkel? Goed, 3x grondbloem 36st a 2,50 is ook al lekker hoor![]()
Tja... in elke knetterbal zit het nu...
Morgen Black Friday deal , 25% korting op alles bij de big bazar!
Dus dat zijn 3 pakketjes van 2.50 voor €1.87![]()
In de kleine lettertjes staat volgens mij 'met uitzondering van Big Deals'...![]()
Men verkoopt ook weer zakjes losse knetterballen, batch 2018. Ditmaal zit er in plaats van het 'gebruikelijke' plastic dopje gewoon een Break Dance in, inclusief glanspapiertje. Aangezien die van Broekhoff van de Action wéér anders zijn, ben ik benieuwd waar Lesli dit jaar bij de Aldi mee komt.
Overigens viel het me ook op dat er in de Combi-assorti geen knettergrondbloemen meer zitten. Vroeger was het zover ik me herinner vier normale en vier knetter. Nu 2x4 normale grondbloemen met een ander labeltje.
Pakketje van 1,65 helaas niet kunnen vinden bij de winkel hier.
En de 3 voor 2,50 geldt alleen voor de spullen onder 1 euro, dus niet voor de grondbloemen 36st helaas... die zijn 1,99€
Pakketje van 1,65 helaas niet kunnen vinden bij de winkel hier.
En de 3 voor 2,50 geldt alleen voor de spullen onder 1 euro, dus niet voor de grondbloemen 36st helaas... die zijn 1,99€