Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

In Utrecht (Groeneweg) kwam vanmiddag een rolcontainer vol crackling ballen binnen. Meterpakketjes, torches en crackling shots nog op voorraad.

Zorg dat je het fontein pakket van 14,95 kan scoren. Zitten goede olskool effecten tussen met mooie oranje houtskool vonken :)

Big bazar Nijmegen had alles nog op dat fonteinen pakket na.

20211208-154650.jpg

die combibox doosjes waren wel bijna op.

Volgens mij is Big Bazar alweer begonnen met de verkoop. Ik weet niet of dit voor elk filiaal geldt, maar bij de mijne zag ik iig al wat staan achter de kassa.

Achter de kassa ja, afgelopen jaar ook. Het ligt niet meer gewoon in het schap.

Deze kostten in 2020 €1,49
En nu echt 4€ ??
Die winkel noem ik vanaf nu de big bizar.

Die info is van ischa, zie de post boven de mijne. Ik heb wel wat achter de kassa zien staan, maar niet zozeer op het assortiment en/of de prijzen gelet.

In de folder van deze week (https://folder.bigbazar.nl/fixed/bigbazar), staat 2e artikel halve prijs en dat de korting aan de kassa verrekend wordt. Er staat niet of die korting voor elk artikel geldt.

40 pakjes disco cracker fountain gehaald voor een leuk projectje.
In mijn optiek is dit het enigste wat de moeite waard is van de Big Bazar.
Al het vuurwerk is beveiligd bij de Big Bazar.
Meisje achter de kassa scande alles, helaas was ze wat vergeten en ging het alarm van de poortjes af.
Kon ze alles weer scannen.
Best bar dat zelfs cat1 beveiligd moet worden tegen diefstal.

Ik snap sowieso niet dat men qua CAT 1 niet wat verder kijkt dan de neus lang is. Er zijn echt nog wel aanvaardbare producten te verkrijgen bij speciaalzaken e.d.

Met dit prijsniveau en het beperkte budget van de jeugd is het helaas een logisch gevolg.

Zo duur was het afgelopen jaar ook weer niet, en toch werd er verkocht achter de kassa. Gewoon omdat sommige jeugdigen waarschijnlijk nogal grijpgraag zijn.

Ik snap sowieso niet dat men qua CAT 1 niet wat verder kijkt dan de neus lang is. Er zijn echt nog wel aanvaardbare producten te verkrijgen bij speciaalzaken e.d.

Zoals, bijvoorbeeld? Niet al die speciaalzaken zijn voor iedereen op steenworp afstand. Zeker niet voor de jeugd. Als je erheen moet reizen ben je al een groot deel van je budget kwijt.

crackling shot 12st was 3,99 nu 7,99
pakket van 12 sierpotjes was 7,99 nu 12,99 en een iets grotere zitten er 4 kleine potjes erbij 19,95
knetterballen 25st 3,49 nu 4,99
vulcano 8stuks was 5,99 nu 8,99
f1 torch 3st was 4,99 nu 6,99

Vind het schandalig dat importeurs dit doen, kwalitatief erg slecht en dan nog behoorlijk veel vragen. Triest dat je hiermee kinderen oplicht.

Back
Bovenaan