Bezwaarschrift verbieden knal/fluit/spin [AI]

Vanuit GBV kan ik bevestigen dat wij zeker met veel dingen bezig zijn, onder andere door samen op te trekken met HVLV en VuurwerkCheck.

We plaatsen dit echter niet inhoudelijk op het forum of online, omdat dit veelal via brieven/mails/overleggen zijn rechtstreeks met/naar betreffende stakeholders.
Het heeft dan niet veel toevoeging om dat publiekelijk te maken, is ongepast, of kan nadelig werken.

Neem één ding van mij aan, als vuurwerkimporteur is ons grootste belang dat we zo veel mogelijk vuurwerk mogen importeren en verkopen. ;)
bedankt al vast voor de verheldering en uiteraard veel succes en vast bedankt voor de strijd ,het raakt jullie als branche uiteraard harder dan ons als liefhebbers dus 🙏

zojuist nog even de reactie ingevuld op het rac besluit ,alle kleine beetjes helpen hopelijk en het is de enigste invloed die wij er op kunnen hebben !!! dus doen ,onderbouw je mening een beetje ipv alleen te roepen dat het een, je weet wel regeling vindt want daar scrollen ze denk ik snel overheen ;)👍

Vanuit GBV kan ik bevestigen dat wij zeker met veel dingen bezig zijn, onder andere door samen op te trekken met HVLV en VuurwerkCheck.

We plaatsen dit echter niet inhoudelijk op het forum of online, omdat dit veelal via brieven/mails/overleggen zijn rechtstreeks met/naar betreffende stakeholders.
Het heeft dan niet veel toevoeging om dat publiekelijk te maken, is ongepast, of kan nadelig werken.

Neem één ding van mij aan, als vuurwerkimporteur is ons grootste belang dat we zo veel mogelijk vuurwerk mogen importeren en verkopen. ;)
Dank!!! Goed bezig

Back
Bovenaan